שלומי 1, מצאתי את התוכנה במחסן שלך , אך לא מצאתי אופציות אחרות להצגת התמונותץ האם יש אופציה לערוך את התמונות לדווגמא במספר טורים ושורות שארצה או רק האופציה של שורת התמונות למטה? ודבר נוסף לא מצאתי אתהתצוגה המקדימה!
שעושות גלריות.יש משהו כמו 4-3 תוכנות שונות.תראי מה טובה לך יותר. כשאני מחפש סוג של תוכנות מסויים, אני מוריד לפחות8-5 תוכנות ואני בודק לאיזו מהן אני "מתחבר" טוב יותר ומהי התוכנה העשירה ביותר באפשרויות.