תוכנת פנדה

שרי סילבר

Active member
תוכנת פנדה האם למישהו יש ניסיון עם תוכנת האנטי-וירוס פנדה? האם ניתן להתקין אותה גם מבלי "לדרוס" תוכנת אנטי-וירוס אחרת המותקנת במחשב? אשמח לשמוע רשמים.
 

שרי סילבר

Active member
../images/Emo208.gif תוכנת אנטי-וירוס פנדה אולי בכל זאת? כמדומני שבזמנו היה דיון בפורום בנושא תוכנות אנטי-וירוס, ומישהו/מישהי (נדמה לי מישהי) סיפרה שמשתמשת בתוכנת פנדה.
 

עמי60

New member
היכנסי לפורום תמיכה טכנית ב YNET הקלידי בחלונית מימין "פנדה" ,כך תוכלי לעבור על השאלות והתשובות בנושא זה . http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-875-590,00.html
 
בקר טוב -בד"כ לא רצוי 2 תוכנות אנטי וירוס במחשב אחד אבל כעצתו של עמי60 הכנסי לאחד מאתרי התמיכה
 
למעלה