תוכנית עפה בRELEASE בגלל CREATE
יש לי תוכנית שבסנריו מסוים עפה בRELEASE על פקודת CREATE של DIALOG. יש למישהו רעיון למה ואיך אני יכולה להתגבר על זה? הקוד:
יש לי תוכנית שבסנריו מסוים עפה בRELEASE על פקודת CREATE של DIALOG. יש למישהו רעיון למה ואיך אני יכולה להתגבר על זה? הקוד:
if ( !m_pDecisionsDlg ) { m_pDecisionsDlg = new CDecisionsDlg; m_pDecisionsDlg->Create(IDD_DECISIONS,AfxGetMainWnd()); }