תוכנית עפה בRELEASE בגלל CREATE

ronitt123

New member
תוכנית עפה בRELEASE בגלל CREATE

יש לי תוכנית שבסנריו מסוים עפה בRELEASE על פקודת CREATE של DIALOG. יש למישהו רעיון למה ואיך אני יכולה להתגבר על זה? הקוד:
if ( !m_pDecisionsDlg ) { m_pDecisionsDlg = new CDecisionsDlg; m_pDecisionsDlg->Create(IDD_DECISIONS,AfxGetMainWnd()); }​
 

vinney

Well-known member
תבדוק בDEBUG

סביר להניח שתקבל ASSERT במקום בו היא עפה, ומשם תוכל להבין יותר
 
למעלה