תוכנות c
יש לי 3 תוכנות לשפת c/c++: dev c++ microsoft visual c++ turbo c++ turbo c++ זאת התוכנה שמלמדים אותי בה בבית הספר אבל יש רק בעיה אחת... היא נורא ישנה. כשאני אומר ישנה אני מתכוון שמחשב 386 יכול לעלות אותה כמו כלום. הביאו לנו קוד לתוכנה (די מסכנה... אבל זאת רק ההתחלה שלי בc) והקוד עובד רק בturbo c++, למה זה עובד רק בתוכנה הענתיקה? למה הבית ספר לא משתמש בתוכנה היותר טובה שכבר נמצאת במחשב?!?
יש לי 3 תוכנות לשפת c/c++: dev c++ microsoft visual c++ turbo c++ turbo c++ זאת התוכנה שמלמדים אותי בה בבית הספר אבל יש רק בעיה אחת... היא נורא ישנה. כשאני אומר ישנה אני מתכוון שמחשב 386 יכול לעלות אותה כמו כלום. הביאו לנו קוד לתוכנה (די מסכנה... אבל זאת רק ההתחלה שלי בc) והקוד עובד רק בturbo c++, למה זה עובד רק בתוכנה הענתיקה? למה הבית ספר לא משתמש בתוכנה היותר טובה שכבר נמצאת במחשב?!?