תוכנה להורדת שירים?

  • פותח הנושא Zia
  • פורסם בתאריך

Zia

New member
תוכנה להורדת שירים?

שלום! איזה תוכנה להורדת שירים הכי טובה? תודה!
 

kill-keny

New member
תגובה למאמרך

ברשת קיימות עשרות תוכנות לשיתוף קבצי MP3. שתי התוכנות הכי טובות לדעתי הם: imesh kazaa את שתיהם אתה יכול להוריד בנענע תוכנות או בוואלה תוכנות. ההתקנה והשימוש בשתיהם נוח מאוד, תוצאות החיפוש לא רעות בכלל (אפשר גם לחפש בעברית) ומהירות ההורדה לא רעה בכלל
 
ניסיתי את כולן !!! הכי טובה KAZA

ניסיתי את morpehos guntella audiogalaxy bearshare imesh kaza ועוד כמה ששכחתי הכי טובה KAZA
 

gilgolan

New member
מה באמת ניסית את מורפיוס ? ../images/Emo2.gif

איך הגעת להחלטה שKaZaA טובה יותר ממורפיוס כי בעיקרון זה אותם קבצים בשניהם ושתיים: זה אותו הדבר חוץ מזה שKaZaA תופס פחות ולא תוקע את המחשב. (ואין לי מחשב איטי שנתקעים עליו תוכנות ומשחקים !)
 

Danny48

New member
חוסר ידע מוחלט

שרונית צר לי לספר לך כי אינך מבינה דבר כי הרי קאזה ומורפיאוס הן זהות לחלוטין פשוט זהות בתכנות, בממשק המשתמש וברשת שהן עובדות בה - רשת musiccity. אז להגיד שקאזה טובה יותר ממורפיאוס זה פשוט חוסר ידע מוחלט פשוט שתיהן זהות
 

Danny48

New member
תוכנה להורדת שירים

יש מספר תוכנות רובן לא מרובות בשירים עבריים ראה/י רשימת אתרים
 

itaf10

New member
ממליצה גם כן ../images/Emo20.gif

תהליך ההתקנה קצת בעייתית אך לאחר שהושלמה כל המלאכה, תענוג לעבוד איתה מבצעת יפה את העבודה. תוכנה מומלצת מאוד. כדאי תהנו, ובהצלחה.
 
למעלה