תוכון אוסטרלי... בעצם 2!

sOurce of life

New member
תוכון אוסטרלי... בעצם 2!

היה קטע ממש משעשע עם המוכרת בחנות החיות כשהלכתי לקנות את התוכים שלי.. היא לא ידעה איך להביל בין זכר לנקבה ונאלצתי להסביר לה.. מעבר לזה, התוכים לא התנהגו כמו זכר ונקבה! הם לא התכרבלו ביד, והנקבה אפילו לא הסתכלה לכיוונו של תא ההטלה. מאז עבר חודש. היום כבר די ברור שהנקבה היא זכר! התוכי פשוט היה מאוד צעיר שקניתי אותו ולכן הצבע שעל המקור היה ורדרד. אז עכשיו יש לי 2 זכרים ושקלתי להכנים נקבה! השאלה היא... להביא 2 נקבות או שזה בסדר להביא רק נקבה אחת? ואיך אני אוכל לדעת אם זו באמת נקבה ולא זכר צעיר? ואם יהיו גוזלים.... איך אני אדע להפריד בין הנקבות לזכרים(אחרי הכל הם יתרבו בגיל צעיר ... הם לא יחכו שהצבע על המקור יקבע)? תודה מראש! ve וחג עצמאות שמח!!!!
 
אתה צריך 2 נקבות..

אולי הפעם תביא בוגרות שיתאימו לבוגרים.אם לא תכניס קיני הטלה הם לא יטילו ביצים ,לפחות לא הצעירים.תן להם להתבגר ,רצוי שתוכים בגיל 6 חודשים-8 חודשים ואפילו שנה רק אז יתחילו להזדווג ולהטיל.
 
כדי לא לטעות שוב...

לנקבה הדונגית חומה ולא ורדרדה חסרת צבע.. ממש חומה.. תחפש בחנות נקבה בוגר אחת לפחות שתוכל להשוות בלי להתבלבל...
 
למעלה