תודו שהתגעגעתם... וגם אם לא, חזרתי
נ נעמצי New member 23/4/04 #2 ../images/Emo24.gif מי התגעגע אליך? דיברנו כשהיית בארץ סתם. אפילו צ'יקה שאל עליך. welcome back. i missed you.
../images/Emo24.gif מי התגעגע אליך? דיברנו כשהיית בארץ סתם. אפילו צ'יקה שאל עליך. welcome back. i missed you.
ש שירנושקה New member 25/4/04 #5 תודה ../images/Emo9.gif חזרתי מישראל ולא הייתי פה שלושה שבועות... nobody cares