תודות

הקצין

New member
תודות

תודות

הרבה לאייל שעזר לי לחזור לפורום . היה פשוט מדכא לראות וללא יכולת להגיב . ממני קצין וג`נטלמן
 
ברוך השב,



יאללה מחכים לתגובותייך, וכפי שהינך רואה כולם באטרף-צבירת הודעות! כנס לאווירה, (נראה לי זה הכל בגלל יאיר30) אלת האהבה.
 

dzdz

New member
החבבילה מטאבה הגיעה בשלום.שליו(לא שכחתי את ההבטחה).



 

@tagel

New member
ועוד תודות



תודה להוריי היקרים שהביאוני עד הלום תודה לדודי ודודותי על החום והאהבה להם זכיתי תודה למורתי על שהשכילה בורה כמוני תודה לסבא וסבתא היקרים על שקנו לי דירה בלי משכנתא תודה למנהל הבנק על שלא הרבצת לי תודה לרואה החשבון שלי, על שלא ברחת מהארץ תודה לחלבן על הלילה המענג תודה למוכר הקרח על שחיממת את ייצועי תודה לרוחמה ובלומה על שזיינתן לי ת`שכל על הבעלים שלכם ותודה ותודה ועוד תודה תגל - קציצה וג`נטלוומנית, דן סממה ריצ`רד גיר, חיימוביץ בע``מ
 
למעלה