תודות לאברהם
יש תמורה לאגרה!!! קבלתי היום מאברהם ("מהדרום הרחוק") 2סכינים מהממות. 1-ביונט(כידון לרובה) של FN משנת 49 שסופק לצבא המצרי והשתתף בקרבות מבצע סיני-ומשם הוא הגיע לאבא של אברהם ומאברהם אלי-פריט שאין לי באוסף!!! 2-שבריה אוטנטית של בדואים מהנגב-פריט נוסף לאוסף.יש לי שבריה נוספת אבל סיגנון אחר לחלוטין. הרבה תודות
יש תמורה לאגרה!!! קבלתי היום מאברהם ("מהדרום הרחוק") 2סכינים מהממות. 1-ביונט(כידון לרובה) של FN משנת 49 שסופק לצבא המצרי והשתתף בקרבות מבצע סיני-ומשם הוא הגיע לאבא של אברהם ומאברהם אלי-פריט שאין לי באוסף!!! 2-שבריה אוטנטית של בדואים מהנגב-פריט נוסף לאוסף.יש לי שבריה נוספת אבל סיגנון אחר לחלוטין. הרבה תודות