תודות לאברהם

11moti

New member
תודות לאברהם

יש תמורה לאגרה!!! קבלתי היום מאברהם ("מהדרום הרחוק") 2סכינים מהממות. 1-ביונט(כידון לרובה) של FN משנת 49 שסופק לצבא המצרי והשתתף בקרבות מבצע סיני-ומשם הוא הגיע לאבא של אברהם ומאברהם אלי-פריט שאין לי באוסף!!! 2-שבריה אוטנטית של בדואים מהנגב-פריט נוסף לאוסף.יש לי שבריה נוספת אבל סיגנון אחר לחלוטין. הרבה תודות
 

שַׁי

New member
../images/Emo63.gif אפרופו תמונות - העליתי תמונה

של אחד השׂיאים היותר מרגשים שלי, לגלריית השיאים הקהילתית
 

meytar

New member
נצלו"ש. תוני פתוני הבולים הגיעו?!?!

מה ששלחת לי הגיע. תודה רבה:)
 

meytar

New member
אז איך זה יכול שהמכתב שאתה שלחת

הגיע, ומה שאני שלחתי לא? טוב, כנראה המכתב הגיע לפני השביתה ורק אתמול הוציאו(כלומר אבא שלי) דואר
 

python 4

New member
נו טוב, יכול להיות בהחלט שהעובדה

שלא קיבלתי את המכתב ששלחת היא שלא בדקתי דואר כבר שבוע...
אופס, אני ילך לבדוק. אגב, מה דעתך על החתימה החדשה שלי?
 

meytar

New member
יפה! מאיפה זה לקוח? ואגב-

מה קרה שפתאום כולם משנים חתימות?
 

python 4

New member
מיתר! הבולים הגיעו!

כלומר נזכרתי לבדוק היום את הדואר. תודה רבה! בולים ממש מהממים. ועכשיו יש לי את הנרקיסים עם שובל! תודה!
 

powo

New member
שמח מאד

שהצלחתי לפגוע במה שאין לך.אני מכיר את ההרגשה שמקבלים ממה שחסר אברהם
 

11moti

New member
הסכינים

אם שמת לב "שיפצרתי " את השבריה ומלאתי את כל המרווחים החסרים בידית כך שעכשיו היא מושלמת
 
למעלה