תודות... אני מודה על העלאת השירשור

bugbuster

New member
תודות... אני מודה על העלאת השירשור

אין גבולות בפורומים????? של הגולש הניכבד סמירנוף ב- 10/02/04
שירשור "הדן" ביומן אותו אני מנהל תחת הכינוי momyboy .
אכן, אני הוא בעל היומן ה"סוטה"... קישור בתחתית הרשומה.
מילות תודה לתשובת הנהלת הפורומים תיראנה חנפניות, אבל חובה עלי. הייתי ממליץ לבחון את תגובות האדונים הנכבדים סמירנוף וקרמיט לגולשת מיקה.. לבחון, ולבקר היתלהמות תוקפנית שכזו. אין לך מודל חד וברור ונוכח לצרות מוחין לציידי מכשפות כפי שהתקיפוהה.
רק למען הדיוק, ארבעת הכינויים שמופיע בהם לא נחסמו מעולם בפורום סקס. הכינויים הם זה הנוכחי כמובן, momyboy דנה ובננה אמא רק אחת יש רק אח. היכנסו לפורום סקס וראום מגיבים ומחוייכים. נכון שאינני מכביר בהופעותי בפורום הזה.
אשר לשני האדונים קרמיט וסמירנוף, יפה נאמר בהודעת המינהלת כיצד שיחקו לידיי בתעמלות המכשפות שניהלו. אין לי אלא להודות להם. ומאידך, הקביעה השקרנית והמגמתית על פיה נחסמתי נרשמה בידו של שם המישתמש הוא גל אני מבין שהלה הגיש בקשה לניהול פורום, והייתי מעז להרים יותר מגבת תמיהה. יהיו הדברים בזויים אשר יהיו לטעמו של מי ביומני. זהו היומן שלי! והיתהטבטאויותי בפורומים, סיפורוני "הזימה" סו קולד, היא שלי, ועל אחריותי. אבל, כמנהל פורום? מי שמוכיח רישעות ואי אמינות? (בהמעטה?)
נראה לי לנכון להיתייחס לכישורי הלה, בהיתייחסות לגבי כשירות האדון הניכבד והאמין כל כך. ומה אם מחר ינצל את סמכותו לחסימת גולשים שלא יהיו "במיתאם" הולם "ליושרתו" המוכחת? לטעמו הסובלני?
שב"ש. ותודה
 

bugbuster

New member
"סוף הדעת" היא השאלה האם

שם המישתמש גל ראוי להיות מנהל פורום אלא אם מדובר בפורום השמצות ואמירת "אי אמת" כמטרה לישמה.
 
איננו נוהגים לדון בהתאמת גולשים

לניהול פורום מעל פורום המשוב. בוודאי לא נעשה זאת מול גולש המצוי בסכסוך אישי עם המועמד.
 

bugbuster

New member
תשובה נכונה.

לא היתה יכולה להינתן מיד? "בירידה לסוף הדעת?" תודה. וזאת היתה הכוונה.
 
למעלה