תודה.. בת אל מאמי. תודה על התמונה מזכרת מחוויה מדהימה. שנזכה להפגש בהופעות ובשמחות...
י יעל ממן New member 23/9/07 #1 תודה.. בת אל מאמי. תודה על התמונה מזכרת מחוויה מדהימה. שנזכה להפגש בהופעות ובשמחות...
ב בתאל1האחת New member 23/9/07 #2 על לא דבר מתוקה! שניפש בשמחות והופעות ובכיף! היה כיף איתך ממש.. יאללה צוצי לי יותר.. נשיקות ודימונה מחכה לך..
על לא דבר מתוקה! שניפש בשמחות והופעות ובכיף! היה כיף איתך ממש.. יאללה צוצי לי יותר.. נשיקות ודימונה מחכה לך..