שולה חתולה
New member
תודה ../images/Emo143.gif../images/Emo23.gif
חשבתי אתמול על מה עבר עלי מאז התקופה שהצטרפתי לפורם. הספקתי לאבד את אבא שלי,לחזור להקיא להפסיק לאכול להתחיל לאכול ולהתרחק מהחברים הכי טובים שלי ולהכיר מישהו מדהים שכרגע חבר שלי. כמה שאני צומית וחושבת שאתן לא משתינות לכיוון שלי, אני חושבת שאתן נורא עזרתם לי. כאילו,רק לדעת שאני לא לבד ויש בנות עם אותה מחלה שעוד לא אידו את התקווה. רציתי רק להודות לכן ושאני נורא אוהבת ומעריכה אותכן. נשיקות
שולי
חשבתי אתמול על מה עבר עלי מאז התקופה שהצטרפתי לפורם. הספקתי לאבד את אבא שלי,לחזור להקיא להפסיק לאכול להתחיל לאכול ולהתרחק מהחברים הכי טובים שלי ולהכיר מישהו מדהים שכרגע חבר שלי. כמה שאני צומית וחושבת שאתן לא משתינות לכיוון שלי, אני חושבת שאתן נורא עזרתם לי. כאילו,רק לדעת שאני לא לבד ויש בנות עם אותה מחלה שעוד לא אידו את התקווה. רציתי רק להודות לכן ושאני נורא אוהבת ומעריכה אותכן. נשיקות