תודה

תודה ../images/Emo143.gif../images/Emo23.gif

חשבתי אתמול על מה עבר עלי מאז התקופה שהצטרפתי לפורם. הספקתי לאבד את אבא שלי,לחזור להקיא להפסיק לאכול להתחיל לאכול ולהתרחק מהחברים הכי טובים שלי ולהכיר מישהו מדהים שכרגע חבר שלי. כמה שאני צומית וחושבת שאתן לא משתינות לכיוון שלי, אני חושבת שאתן נורא עזרתם לי. כאילו,רק לדעת שאני לא לבד ויש בנות עם אותה מחלה שעוד לא אידו את התקווה. רציתי רק להודות לכן ושאני נורא אוהבת ומעריכה אותכן. נשיקות
שולי
 
../images/Emo9.gif

אני מניחה שרוב הדברים. גם באו מתוכך. אנחנו רק יכלנו לעזור. ואני שמחה שאת מרגישה יותר טוב
אל תאבדי את התקווה
 

הרקדנית

New member
../images/Emo24.gif

תקווה זה טוב ויפה, באמת אבל את צריכה לרצות להתחיל לאכול ובלי שטויות. ואת היכולת הזאת לא נוכל להעניק לך, כי היא קיימת בתוכך עמוק בפנים.. אני שמחה שמצאת פה תקווה ותמיכה הדדית, זה באמת עושה נפלא לדעת שעזרנו
 
למעלה