תודה שמואל קיבלתי היום את שובר הנסיעה .וגם את השטרות.אני ממש מודה לך אברהם
P powo New member 2/12/03 #1 תודה שמואל קיבלתי היום את שובר הנסיעה .וגם את השטרות.אני ממש מודה לך אברהם