תודה רבה!!!

the off player

New member
תודה רבה!!!

תודה רבה לכל המעורבים באירוע הפתיחה! כל מי שטרח,עמל,אירגן,תכנן,תדרך,פיקד,החתים,בחן,ניהל,בילבל כל מי שמכר,קנה,ניגן(או סתם זימזם),נלחם,חתם,אכל ורץ כל מי ששיחק בממוזעR, המצויין ונהנה (ואם לא שיפנה אלי כמה שיותר מהר) גם מי שסתם הגיע לראות מה זה גם לכל ההורים שהצליפו במפלצות עם חרבות ספוג גם לכל המפלצות שהצליפו בהורים עם חרב ספוג וגם לכל מי ששחכתי ונפל בין הכסאות. תודה תודה תודה השליץ, מודה ומתוודה.
 

the off player

New member
תגובות בבקשה!!!

בדקות אלה ממש מבצע אנוכי תחקיר על האירוע ביום שבת. תגובותיכם כשחקנים דרושות נא לשלוח נקודות לשימור ולשיפור אלי [email protected] נא לשמור על ההודעות קצרות ועניניות שוב תודה
 

סילבן

New member
אתה בטוח שהיו 140 איש?

כי בינתיים לא ראיתי ולו תגובה אחת על הארוע שלא מפי בעלי תפקידים ב-"האחווה". אולי זה קשור ל-יו"ר "האחווה" הידוע בקונספירציות שלו?
 

elanor

New member
אז הנה

אני הייתי בארוע עם עוד 4 אנשים שבאו איתי. ונכנסנו לממוזעR כמעט 10 אנשים למרות שהם רצו שנצטמצם ל-6 (שליץ, עכשיו אתה יודע על מי מדובר נכון?...) והמשחקון היה פשוט מעולה! הרעיון שלו היה נחמד והביצוע מצוין! (חוץ מהקטע שהנסיכה אמרה שהשודדים היו HUNANS... בטיח! מה קרה חשבתם שנפחד לעמוד מול 4 אורקים/טרולים שהיו עד-כדי-כך מטומטמים שהרגו בסוף את עצמם?... חחחחח.... VERY VERY LOL..) לא השתתפתי בקרבות הגדולים שהיו שם (הנה עדה: היו הרבה אנשים) אבל הם נראו מהנים בהחלט!
קבלו ח.ח.
היה מעולה!
 

lightningbolt

New member
היו מלא!!

אני אישית לא נראה לי שהיו 140 איש בו זמנית בכל רגע נתון אבל היו מלא שבאו והלכו ככה שמאד יכול להיות אם תחפש בפורום יש עוד עץ שמדבר על יום שבת היה גדול!!
 

Gills

New member
עוד הנה

תגובה ממישהי שלא מהמארגנים ומשלושת הג´ירפות שבאו איתה. מדובר בטווח גילאים של 10 עד 45 ובאנשים שחושבים שכולנו מטורפים, ושלושתן נהנו מאוד. אפילו המתבגרת הצינית שחושבת שאנחנו פריקים רצתה להצטרף לקרב בסוף. הי הי...כל המשפחה שלי נכנסת למשחקים. נכון מגניב? וחוץ מזה, אפילו שפישלנו בממוזR בצורה שאני לא חושבת שאף קבוצה אחרת הצליחה לפשל, היה לנו ממש כיף. אני רוצה עוד כאלה ובקרוב. שלושה שבועות זה המון (ועוד שלושה שבועות, ד"א, זה המשחק עצמו אז אני לא רואה איך יהיה משהו אחר באותו זמן...)
 

בארד

New member
כמו lightningbolt

היה ממש מגניב מי ייתן וימשכו כל השבתות ברמה כל כך טובה אך אם זאת הייתי משפר את זמן ההגעה של האנשים ל 11:30 או מקסימום 12:00 כדי שיהיה הרבה זמן לכייף להילחם ובעיקר לעשות חיים ברכות לך שליץ בארד מאסגרות´
 

sem

New member
שאלה חשובה

תגידו... מתי יתקיים המשחק של ´הדבר הבא´? (באיזה תאריך?)
 
בירח המלא של חודש אוגוסט.

העניין ביבירור. אם משהו מצליח לברר את זה בוודאות לפני מוזמן לפרסם את התאריך ואת מקור המידע המאשר כי אכן זה ירח מלא וישכיל את כולנו
 

elanor

New member
באוגוסט יהיה המשחק הראשון??

אם כן - וואו! זה מצוין!! :) (אפילו בספטמבר אם ממש מממממש בא לכם.. LOL)
 
הירח המלא באוגוסט...

הירח המלא באוגוסט יוצא בתאריך ה23- לאוגוסט ביום שישי. מה שאומר שאור הירח יהיה כמעט מלא ב22- וב24- (חמישי ושבת)… אחלה… נופל גם על סופ"ש!
 

sparrow_ml

New member
כן ירבו!

היה ממש כיף בשבת נקווה שכך גם יהיה בשבת הקרובה. לשבתות הבאות מקווה שיגיעו כמה שיותר מוכרים לבזאר... לרווחת השחקנים והמוכרים :) [סלחו לי על האיחור העצבני ההודעה] ובלי הרבה קשר לאירוע בשבת... ישנו חומר שהופף בסופו של דבר למעיין גומי ראיתי חרבות שצופו בו והן נראו נהדר!! אשמח לדעת מהו החומר, שמו איך משתמשים בו, איפה קונים, ועד כמה הנזק לכיס בתודה דרור
 
למעלה