תודה רבה לכולם!

תותי11

New member
תודה רבה לכולם!

תודה על כל העצות אבל... בכל זאת החלטתי לעזוב מתוך שיקול של מצב שהולך ומתדרדר ויתכן והמשרה תבוטל לחלוטין בעתיד הקרוב ואז אני אלך ללשכה עם תלוש של 2000 ש"ח!!!! אני אמשיך לפטפט איתכם מהבית. בינתיים ביי ושוב תודה!
 

bebo

New member
רצונך - כבודך... החשש הוא תמיד

שבתום ששת חודשי האבטלה, עדיין לא תימצא עבודה. לו ניתן היה להבטיח שאחרי חצי שנת מנוחה בתשלום, העבודה הבאה תתייצב בפנינו ותפרוש שטיח אדום, אז היה באמת נפלא! אבל החלטת! נכבד את החלטתך. ושיהיה בהצלחה!
 

x פ ר ת

New member
מציעה לך לברר במל"ל

כי לדעתי... אם קיצצו אותך לחצי משרה, דמי האבטלה שתקבלי, גם אם עבדת בחצי משרה כמה חודשים ישוקללו... תבררי! יתכן שתוכלי להשאר מספר חודשים בלי שדמי האבטלה שלך יפגעו מדי...
 

ליאת888

New member
תותי, רגע לפני, רעיון קטן...

חשבתי לי, אולי תנסי לדבר עם המנהלים שלך, שיפטרו אותך עכשיו לפי כל התנאים וכו´, וימשיכו להעסיק אותך כאילו כעובדת חדשה לפי חצי משרה... הרי את התקן הם כנראה לא מבטלים רק מצמצמים, הם ירוויחו עובדת שמכירה את העבודה, ללא תנאים ואת עוד מספר חודשים של משכורת (גם אם היא נמוכה) וזמן נוסף לחפש עבודה!!!!! (מסכימה עם הפולניות
)עדיף ויותר נכון לחפש עבודה מתוך עבודה!!!! אז שוב בהצלחה!!!!!
 
למעלה