תותי, רגע לפני, רעיון קטן...
חשבתי לי, אולי תנסי לדבר עם המנהלים שלך, שיפטרו אותך עכשיו לפי כל התנאים וכו´, וימשיכו להעסיק אותך כאילו כעובדת חדשה לפי חצי משרה... הרי את התקן הם כנראה לא מבטלים רק מצמצמים, הם ירוויחו עובדת שמכירה את העבודה, ללא תנאים ואת עוד מספר חודשים של משכורת (גם אם היא נמוכה) וזמן נוסף לחפש עבודה!!!!! (מסכימה עם הפולניות
)עדיף ויותר נכון לחפש עבודה מתוך עבודה!!!! אז שוב בהצלחה!!!!!