מולי אפשטיין
New member
תודה רבה לגל!
גל, ברצוני להודות לך על הזמן היקר שהקדשת לגולשי הפורום. אני מאחל לך הרבה הצלחה בהמשך הדרך לאתונה 2004. ניפגש ביעוצים ובבדיקות בוינגייט. כל טוב ותודה רבה! מולי אפשטיין - מנהל הפורום
גל, ברצוני להודות לך על הזמן היקר שהקדשת לגולשי הפורום. אני מאחל לך הרבה הצלחה בהמשך הדרך לאתונה 2004. ניפגש ביעוצים ובבדיקות בוינגייט. כל טוב ותודה רבה! מולי אפשטיין - מנהל הפורום