תודה קטנה

יואב ח

New member
תודה קטנה

לצוות המוכרות ב"נבל עשור" - חן וטוני! שהיו סבלניות ועוזרות כשהתקשרתי כל יום מארה"ב לבירורים על הרהורים. ובשעה טובה הגיע הדיסק לבית אמי! אינשאללה בעוד זמן קצר במזוודה של חבר בדרך אליי! תודה!
 
למעלה