תודה על המתנה בטוח שאעשה בזה שימוש. חשבתי להגיע למפגש למרות שהייתה לי חתונה באותו יום, אבל, גם הבן שלי היה איתי וגם בת משפחה נוספת וזה לא התאים. שנה טובה לכולם וגמר חתימה טובה.