תודה על המתנה

ד י ג ר

New member
תודה על המתנה../images/Emo20.gif

בטוח שאעשה בזה שימוש. חשבתי להגיע למפגש למרות שהייתה לי חתונה באותו יום, אבל, גם הבן שלי היה איתי וגם בת משפחה נוספת וזה לא התאים. שנה טובה לכולם וגמר חתימה טובה.
 

Murigan

New member
המתנה

מחכה לך במסר בניק הקודם שלך יא פחמנית... כנ"ל הוא..
 

Dr Lek

New member
אהממ ...

מאז שתולה מנהלת כאן אני מפחד מהמתנות של תפוז ... זה תמיד מזכיר לי את הקופסאת הפתעה שמתפוצצת כמו בדרדסים
 
למעלה