עומר מ עומר
New member
תודה על ההשפעה
היי שמי עומר (כמובן שם בדוי, מכירים חרדי שלא נכנס בשם בדוי לפורומים?!) קראתי את התגובות בפורום (עד כמה שניתן, בסה"כ 96 עמודים זה לא מעט) אני נשוי בן 26 + ילד כמו שראיתם הרבה נחשפו לפורום בעקבות הכתבה ואני בתוכם... לא הספקתי להיכנס בשבוע האחרון...וכמובן כשהתפניתי נכנסתי לעניין... בכל אופן מה שרציתי לשתף אתכם זה בהשפעה של הכתבה. אני כבר תקופה ארוכה של כמה שנים נמצא בתהליכים פנימיים שדיי שינו אותי. ואפשר לומר גם קצת חיצונית. מה שנתן לי את הבום החזק זה היה בשבת שקראתי את הכתבה. עד היום לא הגעתי למצב של לחתוך בצורה מוחלטת מהדת... א. מכיוון שאישתי היא חרדית. אמנם היא מודעת למצבי והיא לא נלחמת, (מכיוון שהגיעה מבית קצת יותר פתוח) אבל עדיין בגדול לא חתכתי בצורה מוחלטת, שזה אומר שבת שמרתי. כי אתה בבית, ולא תחלל שבת, אפילו שברור שאתה רוצה. כי זה רק יסבך את המצב העדין ממילא. במהלך הזמן אפילו קצת התפתחה לי מחשבה של לשמור על המצב הקיים ואולי איך שהוא, זה יסתדר. אבל כמובן דברים לא מסתדרים אם לא מטפלים בהם, ואם לא מעניין אותך הדת אז לא יעזור כמה שתנסה לשמור עליה. לעניינינו לאחר שקראתי את הכתבה בשבת החלטתי שחסל סדר משחקים וביצעתי את חילול השבת הראשון שלי (תאמינו או לא, זה לא ממש הטריד אותי אחר כך) יצאתי ועישנתי את הסיגריה הראשונה וכן הלאה. במקרה אותה שבת לא היתי בבית מסיבות אישיות כך שהיה הרבה יותר קל (על אף שאני מאמין שאם היתי עושה את זה בשבת בבית לא נראה לי שבחינת אישתי זה היה קריטי). בכל אופן רציתי לומר תודה על העלאת הנושא ועל החיזוק שקיבלתי דרך זה.
היי שמי עומר (כמובן שם בדוי, מכירים חרדי שלא נכנס בשם בדוי לפורומים?!) קראתי את התגובות בפורום (עד כמה שניתן, בסה"כ 96 עמודים זה לא מעט) אני נשוי בן 26 + ילד כמו שראיתם הרבה נחשפו לפורום בעקבות הכתבה ואני בתוכם... לא הספקתי להיכנס בשבוע האחרון...וכמובן כשהתפניתי נכנסתי לעניין... בכל אופן מה שרציתי לשתף אתכם זה בהשפעה של הכתבה. אני כבר תקופה ארוכה של כמה שנים נמצא בתהליכים פנימיים שדיי שינו אותי. ואפשר לומר גם קצת חיצונית. מה שנתן לי את הבום החזק זה היה בשבת שקראתי את הכתבה. עד היום לא הגעתי למצב של לחתוך בצורה מוחלטת מהדת... א. מכיוון שאישתי היא חרדית. אמנם היא מודעת למצבי והיא לא נלחמת, (מכיוון שהגיעה מבית קצת יותר פתוח) אבל עדיין בגדול לא חתכתי בצורה מוחלטת, שזה אומר שבת שמרתי. כי אתה בבית, ולא תחלל שבת, אפילו שברור שאתה רוצה. כי זה רק יסבך את המצב העדין ממילא. במהלך הזמן אפילו קצת התפתחה לי מחשבה של לשמור על המצב הקיים ואולי איך שהוא, זה יסתדר. אבל כמובן דברים לא מסתדרים אם לא מטפלים בהם, ואם לא מעניין אותך הדת אז לא יעזור כמה שתנסה לשמור עליה. לעניינינו לאחר שקראתי את הכתבה בשבת החלטתי שחסל סדר משחקים וביצעתי את חילול השבת הראשון שלי (תאמינו או לא, זה לא ממש הטריד אותי אחר כך) יצאתי ועישנתי את הסיגריה הראשונה וכן הלאה. במקרה אותה שבת לא היתי בבית מסיבות אישיות כך שהיה הרבה יותר קל (על אף שאני מאמין שאם היתי עושה את זה בשבת בבית לא נראה לי שבחינת אישתי זה היה קריטי). בכל אופן רציתי לומר תודה על העלאת הנושא ועל החיזוק שקיבלתי דרך זה.