תודה על הברכות

ilan01032014

New member
תודה על הברכות

חברים יקרים,

תודה על הברכות ועל הירידות, בעקבות פנייתי.

סה"כ רציתי להכיר מישהי, שאפשר גם לדבר איתה.

מפתיע, שלא קיבלתי עדיין פניות קונקרטיות.
 

פידליטי

New member
חחחחחחחח נפלתי


שמתן לב בנות?
"שאפשר גם לדבר איתה"
Zיונים זה לא הכל
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
הלכתי לספור, חזרתי ורק אז נזכרתי

שעל פי חוק נכנסים על זה לכלא.

אז אני שומר על זכות השתיקה (אלא אם כן יש לכם איזו עסקת טיעון אטרקטיבית).
 

TJ

New member
אני מסדר לך מחיקת רישום ברבנות ובמשרד הפנים

(בעזרת קשרי עם בנט וסער) ואתה עושה איתי הסדר עודפים.
 
למעלה