תודה לפורום

נוטיס 12

New member
תודה לפורום

תודה רבה על כל הברכות SAS EVXRISTO PAPA POLI . לך FADI לך יווניה בנשמה ול-2 אבגי חיים מקווה שלא טעיתי או שכחתי מישהו. אגב מי שעדין לא היה אצל SOPIS ולא ראה את המופע של שלשת החברה משוק הבשר באתונה . ז"א : ללה פאפאדופולו , ונגליס קלאיג'וגלו , גרגוריס חלאטיסיס צריך למהר לשם לפני שהחברה האלה עוזבים אותנו בקרוב מאוד נדמה לי שזה יהיה לפני סוכות , אתמול בלילה הייתי שם ואני רוצה לומר ממש כמו באתונה במעדון: STOA ATO NATON חובה לראות !!!
 

12אניהיא

New member
היייייייייי ברוך הבא

לביתנו הקט והצנוע. כל אחד שמיצטרף הופך לחלק ממישפחה גדולה, אוהבת ותומכת.
 

shabtai2

New member
אפשר בבקשה פרטים ../images/Emo35.gif

מתי ההופעות?? מ"ס טלפון של המועדון פרטים על המועדון וכל פרט נוסף שיכול לעזור ביצירת קשר תודה ושבת שלום, שבתאי
 

Yasoo

New member
שבתאי בבקשה לך קישור תתקשר

הנה קישור לסופיס ------>>>> רסטו בר סופי'ס תתקשר לשם וקבל פרטים והנה גם משהו שעמי הבעל של סופי שלח אליי למייל =======>>>> לך תהנה שבתאי...
 
למעלה