תודה לפורום
תודה רבה על כל הברכות SAS EVXRISTO PAPA POLI . לך FADI לך יווניה בנשמה ול-2 אבגי חיים מקווה שלא טעיתי או שכחתי מישהו. אגב מי שעדין לא היה אצל SOPIS ולא ראה את המופע של שלשת החברה משוק הבשר באתונה . ז"א : ללה פאפאדופולו , ונגליס קלאיג'וגלו , גרגוריס חלאטיסיס צריך למהר לשם לפני שהחברה האלה עוזבים אותנו בקרוב מאוד נדמה לי שזה יהיה לפני סוכות , אתמול בלילה הייתי שם ואני רוצה לומר ממש כמו באתונה במעדון: STOA ATO NATON חובה לראות !!!
תודה רבה על כל הברכות SAS EVXRISTO PAPA POLI . לך FADI לך יווניה בנשמה ול-2 אבגי חיים מקווה שלא טעיתי או שכחתי מישהו. אגב מי שעדין לא היה אצל SOPIS ולא ראה את המופע של שלשת החברה משוק הבשר באתונה . ז"א : ללה פאפאדופולו , ונגליס קלאיג'וגלו , גרגוריס חלאטיסיס צריך למהר לשם לפני שהחברה האלה עוזבים אותנו בקרוב מאוד נדמה לי שזה יהיה לפני סוכות , אתמול בלילה הייתי שם ואני רוצה לומר ממש כמו באתונה במעדון: STOA ATO NATON חובה לראות !!!