תודה לפורום תח"צ - אתם עשר

מצב
הנושא נעול.

מיכי 10

Member
תודה לפורום תח"צ - אתם עשר


תודה לפורום תח"צ - אתם עשר

לא סתם קיבלתם לפני חמישה חודשים וחצי את פרס תפוח הזהב לשנת 2013 בקטגוריה "מעורבות בקהילה"

העזרה שלכם לא תסולא בפז.


בעבר, לנסוע בתח"צ היה אחד הדברים השנואים עלי ביותר. והיום הרגשתי שאני מתחילה ממש ליהנות מהתח"צ, וגם לא לחשוש מלהסתובב בתל אביב. הניווט לא היה שלי, וגם חניה לא היה עלי לחפש.


קיבלתי לפני כמה ימים ייעוץ הכוונה מחול נטוש, דרוריקו וניר, והיום בצהריים יישמתי אותה. אומנם לא נסעתי ב-56 + 82 או 38, אבל ראיתי שגם 82 וגם 38 מגיעים בדיוק למקום אליו היה עלי להגיע.
כיוון שאני מעדיפה להשתמש באוטובוס אחד בלבד, וללכת קצת ברגל, עליתי על קו 39, שלפני כן לא ידעתי על קיומו. התחנות שלו (בהלוך ובחזור), הכי קרובות לבית שלי. חיכיתי 3 דקות, הגיע אוטובוס עם מעט נוסעים, נסע מהר, וכעבור עשרים וקצת דקות כבר ירדתי ממנו. המסלול שלו מעולה, ואולי אסע בו אפילו למועדון שלנו, בימים בהם אני לא צריכה לסחוב מקרן וכבל חשמלי וכו'.

בדרך חזרה בדיוק ברח לי אוטובוס, אבל ראיתי שצריך להגיע עוד אחד כעבור 12 - 15 דקות. ואכן, הגיע, ואפילו עם נהגת, לשם שינוי
, לא היה עמוס, ותוך כחצי שעה הוא החזיר אותי לתחנה שלי.

אני לא זוכרת איך נקראים השלטים הנהדרים שמראים בעוד כמה זמן יגיעו האוטובוסים. בכל אופן, נהניתי מאד מהשירות הזה בדרך הלוך. (עדיין אין לי טלפון חכם). בתחנת החזור לא היה כזה, אך לפחות היה מידע כתוב בתוך התחנה.

תודה!
 

orchilit

New member
לך על המילים החמות


תודה לפורום תח"צ - אתם עשר

לא סתם קיבלתם לפני חמישה חודשים וחצי את פרס תפוח הזהב לשנת 2013 בקטגוריה "מעורבות בקהילה"

העזרה שלכם לא תסולא בפז.


בעבר, לנסוע בתח"צ היה אחד הדברים השנואים עלי ביותר. והיום הרגשתי שאני מתחילה ממש ליהנות מהתח"צ, וגם לא לחשוש מלהסתובב בתל אביב. הניווט לא היה שלי, וגם חניה לא היה עלי לחפש.


קיבלתי לפני כמה ימים ייעוץ הכוונה מחול נטוש, דרוריקו וניר, והיום בצהריים יישמתי אותה. אומנם לא נסעתי ב-56 + 82 או 38, אבל ראיתי שגם 82 וגם 38 מגיעים בדיוק למקום אליו היה עלי להגיע.
כיוון שאני מעדיפה להשתמש באוטובוס אחד בלבד, וללכת קצת ברגל, עליתי על קו 39, שלפני כן לא ידעתי על קיומו. התחנות שלו (בהלוך ובחזור), הכי קרובות לבית שלי. חיכיתי 3 דקות, הגיע אוטובוס עם מעט נוסעים, נסע מהר, וכעבור עשרים וקצת דקות כבר ירדתי ממנו. המסלול שלו מעולה, ואולי אסע בו אפילו למועדון שלנו, בימים בהם אני לא צריכה לסחוב מקרן וכבל חשמלי וכו'.

בדרך חזרה בדיוק ברח לי אוטובוס, אבל ראיתי שצריך להגיע עוד אחד כעבור 12 - 15 דקות. ואכן, הגיע, ואפילו עם נהגת, לשם שינוי
, לא היה עמוס, ותוך כחצי שעה הוא החזיר אותי לתחנה שלי.

אני לא זוכרת איך נקראים השלטים הנהדרים שמראים בעוד כמה זמן יגיעו האוטובוסים. בכל אופן, נהניתי מאד מהשירות הזה בדרך הלוך. (עדיין אין לי טלפון חכם). בתחנת החזור לא היה כזה, אך לפחות היה מידע כתוב בתוך התחנה.

תודה!
לך על המילים החמות
 

olli3

New member
מנהל
גם למי שאין טלפון חכם יש פתרון מושלם.

תודה לפורום תח"צ - אתם עשר

לא סתם קיבלתם לפני חמישה חודשים וחצי את פרס תפוח הזהב לשנת 2013 בקטגוריה "מעורבות בקהילה"

העזרה שלכם לא תסולא בפז.


בעבר, לנסוע בתח"צ היה אחד הדברים השנואים עלי ביותר. והיום הרגשתי שאני מתחילה ממש ליהנות מהתח"צ, וגם לא לחשוש מלהסתובב בתל אביב. הניווט לא היה שלי, וגם חניה לא היה עלי לחפש.


קיבלתי לפני כמה ימים ייעוץ הכוונה מחול נטוש, דרוריקו וניר, והיום בצהריים יישמתי אותה. אומנם לא נסעתי ב-56 + 82 או 38, אבל ראיתי שגם 82 וגם 38 מגיעים בדיוק למקום אליו היה עלי להגיע.
כיוון שאני מעדיפה להשתמש באוטובוס אחד בלבד, וללכת קצת ברגל, עליתי על קו 39, שלפני כן לא ידעתי על קיומו. התחנות שלו (בהלוך ובחזור), הכי קרובות לבית שלי. חיכיתי 3 דקות, הגיע אוטובוס עם מעט נוסעים, נסע מהר, וכעבור עשרים וקצת דקות כבר ירדתי ממנו. המסלול שלו מעולה, ואולי אסע בו אפילו למועדון שלנו, בימים בהם אני לא צריכה לסחוב מקרן וכבל חשמלי וכו'.

בדרך חזרה בדיוק ברח לי אוטובוס, אבל ראיתי שצריך להגיע עוד אחד כעבור 12 - 15 דקות. ואכן, הגיע, ואפילו עם נהגת, לשם שינוי
, לא היה עמוס, ותוך כחצי שעה הוא החזיר אותי לתחנה שלי.

אני לא זוכרת איך נקראים השלטים הנהדרים שמראים בעוד כמה זמן יגיעו האוטובוסים. בכל אופן, נהניתי מאד מהשירות הזה בדרך הלוך. (עדיין אין לי טלפון חכם). בתחנת החזור לא היה כזה, אך לפחות היה מידע כתוב בתוך התחנה.

תודה!
גם למי שאין טלפון חכם יש פתרון מושלם.
קיים שירות טלפוני שמתקשרים למספר 072-2020200 מקישים את מספר התחנה שמופיע בדגל התחנה ומיד לאחר מכן תשמעי איזה קווים הולכים להגיע לתחנה ובעוד כמה דקות.
 

מיכי 10

Member
זה מדהים, אוֹ לּי! מיד אכניס את המספר הזה

גם למי שאין טלפון חכם יש פתרון מושלם.
קיים שירות טלפוני שמתקשרים למספר 072-2020200 מקישים את מספר התחנה שמופיע בדגל התחנה ומיד לאחר מכן תשמעי איזה קווים הולכים להגיע לתחנה ובעוד כמה דקות.
זה מדהים, אוֹ לּי! מיד אכניס את המספר הזה
לזיכרון של הטלפון הטיפש שלי
, שבכל זאת אהוב עלי.


שכחתי לציין למעלה, שנהניתי גם ממערכת הכריזה היעילה של התחנות באוטובוס. זה חוסך חלק מהשאלות המפריעות לנהג/ת
.
 

מיכי 10

Member
*אוֹלּי.

זה מדהים, אוֹ לּי! מיד אכניס את המספר הזה
לזיכרון של הטלפון הטיפש שלי
, שבכל זאת אהוב עלי.


שכחתי לציין למעלה, שנהניתי גם ממערכת הכריזה היעילה של התחנות באוטובוס. זה חוסך חלק מהשאלות המפריעות לנהג/ת
.
*אוֹלּי.
 

olli3

New member
מנהל
בהחלט, יש גם ביישנים שלא שואלים את הנהג

זה מדהים, אוֹ לּי! מיד אכניס את המספר הזה
לזיכרון של הטלפון הטיפש שלי
, שבכל זאת אהוב עלי.


שכחתי לציין למעלה, שנהניתי גם ממערכת הכריזה היעילה של התחנות באוטובוס. זה חוסך חלק מהשאלות המפריעות לנהג/ת
.
בהחלט, יש גם ביישנים שלא שואלים את הנהג
והיו מפספסים תחנות... עם הכריזה זה הרבה יותר פשוט ונוח והכריזה של דן ולאחרונה גם של חברת קווים, יעילה ביותר עקב כך שלא אומרים רק את שם הרחוב ואת הרחוב המצטלב. במידה ומדובר במיקום מרכזי כלשהו, מציינים זאת.

גם באגד המצב טוב, אם כי לטעמי פחות טוב מדן וקווים.
 

מיכי 10

Member
נכון. זה חוסך לשני הצדדים.

בהחלט, יש גם ביישנים שלא שואלים את הנהג
והיו מפספסים תחנות... עם הכריזה זה הרבה יותר פשוט ונוח והכריזה של דן ולאחרונה גם של חברת קווים, יעילה ביותר עקב כך שלא אומרים רק את שם הרחוב ואת הרחוב המצטלב. במידה ומדובר במיקום מרכזי כלשהו, מציינים זאת.

גם באגד המצב טוב, אם כי לטעמי פחות טוב מדן וקווים.
נכון. זה חוסך לשני הצדדים.
ואכן, לא שמתי לב היום אם ה-39 היה של דן או של קווים, אבל אתם בטח יודעים דברים כאלה בע"פ.

ובכל מקרה, כן שמתי לב לְמה שאתה מציין; שהכריזה כוללת את הרחובות ואת המיקומים החשובים, כמו למשל הסינרמה, "הבימה" וכד'. זה ממש ממש עוזר. וגם הכריזה חוזרת לפחות פעמיים.

בירושלים יש תופעה די מעצבנת, ששמות רחובות מבוטאים בצורה לא נכונה. אחד החברים שלי, שנוסע הרבה להר הצופים, למשל, משתגע משגיאות המבטא הלא מעטות האלה.
 

olli3

New member
מנהל
39 של דן ולגבי אגד>>>

נכון. זה חוסך לשני הצדדים.
ואכן, לא שמתי לב היום אם ה-39 היה של דן או של קווים, אבל אתם בטח יודעים דברים כאלה בע"פ.

ובכל מקרה, כן שמתי לב לְמה שאתה מציין; שהכריזה כוללת את הרחובות ואת המיקומים החשובים, כמו למשל הסינרמה, "הבימה" וכד'. זה ממש ממש עוזר. וגם הכריזה חוזרת לפחות פעמיים.

בירושלים יש תופעה די מעצבנת, ששמות רחובות מבוטאים בצורה לא נכונה. אחד החברים שלי, שנוסע הרבה להר הצופים, למשל, משתגע משגיאות המבטא הלא מעטות האלה.
39 של דן ולגבי אגד>>>
יש להם משהו אחד שאני ממש אוהב בכריזה שלהם. כשהאוטובוס נכנס למת"צ כמו זה שיש בפתח תקווה וכמו אלו שיש בירושלים, הכריזה מודיעה בכל תחנה שנמצאת במת"צ שיש להיזהר מכיוון שיש תנועת אוטובוסים דו סטרית במת"צ
 

מיכי 10

Member
סליחה על כל השאלות,

39 של דן ולגבי אגד>>>
יש להם משהו אחד שאני ממש אוהב בכריזה שלהם. כשהאוטובוס נכנס למת"צ כמו זה שיש בפתח תקווה וכמו אלו שיש בירושלים, הכריזה מודיעה בכל תחנה שנמצאת במת"צ שיש להיזהר מכיוון שיש תנועת אוטובוסים דו סטרית במת"צ
סליחה על כל השאלות,
אבל מה זה מת"צ? אני מכירה גם את פתח תקווה וגם את ירושלים, ולא מצליחה לנחש מה יש בשתיהן, שראשי התיבות שלו מת"צ.
 

olli3

New member
מנהל
מת"צ = מסלול תחבורה ציבורית.

סליחה על כל השאלות,
אבל מה זה מת"צ? אני מכירה גם את פתח תקווה וגם את ירושלים, ולא מצליחה לנחש מה יש בשתיהן, שראשי התיבות שלו מת"צ.
מת"צ = מסלול תחבורה ציבורית.
נת"צ = נתיב תחבורה ציבורית.

ההבדל בין השניים הוא שנת"צ הוא נתיב בכביש, לרוב הנתיב הימיני בכביש אך יכול להיות גם בשמאלי כמו בכניסה לירושלים מכביש 1 וכמו בנתיבי איילון בקטע בין חולות לחיל השיריון. בנת"צ מותרת על פי רוב הנסיעה גם למוניות (ספיישל ושירות) ובחלק גם לכלי רכב עם 4 נוסעים ומעלה.

המת"צ לעומתו הוא מסלול יחודי ובלעדי לתחבורה ציבורית ולרוב הוא גם אינו מורשה לנסיעה למוניות (ספיישל ושירות). כזה יש בז'בוטינסקי של פתח תקווה. המת"צ כמעט תמיד נמצא באמצע הכביש, בין הנתיבים שמשמשים את שאר כלי הרכב.
 

מיכי 10

Member
תודה! כן, בז'בוטינסקי בפ"ת אני מכירה את זה.

מת"צ = מסלול תחבורה ציבורית.
נת"צ = נתיב תחבורה ציבורית.

ההבדל בין השניים הוא שנת"צ הוא נתיב בכביש, לרוב הנתיב הימיני בכביש אך יכול להיות גם בשמאלי כמו בכניסה לירושלים מכביש 1 וכמו בנתיבי איילון בקטע בין חולות לחיל השיריון. בנת"צ מותרת על פי רוב הנסיעה גם למוניות (ספיישל ושירות) ובחלק גם לכלי רכב עם 4 נוסעים ומעלה.

המת"צ לעומתו הוא מסלול יחודי ובלעדי לתחבורה ציבורית ולרוב הוא גם אינו מורשה לנסיעה למוניות (ספיישל ושירות). כזה יש בז'בוטינסקי של פתח תקווה. המת"צ כמעט תמיד נמצא באמצע הכביש, בין הנתיבים שמשמשים את שאר כלי הרכב.
תודה! כן, בז'בוטינסקי בפ"ת אני מכירה את זה.
וטוב וחשוב מאד שהם מקפידים על כריזה כזאת!
ונדמה לי שלא מזמן מישהו נהרג במסלול כזה.
 

orchilit

New member
מעל עשרה נדמה לי בשנים האחרונות לצערנו...

תודה! כן, בז'בוטינסקי בפ"ת אני מכירה את זה.
וטוב וחשוב מאד שהם מקפידים על כריזה כזאת!
ונדמה לי שלא מזמן מישהו נהרג במסלול כזה.
מעל עשרה נדמה לי בשנים האחרונות לצערנו...
 

droriko

New member
אתה מדבר אולי.........על עצמך במקרה?

בהחלט, יש גם ביישנים שלא שואלים את הנהג
והיו מפספסים תחנות... עם הכריזה זה הרבה יותר פשוט ונוח והכריזה של דן ולאחרונה גם של חברת קווים, יעילה ביותר עקב כך שלא אומרים רק את שם הרחוב ואת הרחוב המצטלב. במידה ומדובר במיקום מרכזי כלשהו, מציינים זאת.

גם באגד המצב טוב, אם כי לטעמי פחות טוב מדן וקווים.
אתה מדבר אולי.........על עצמך במקרה?
 

olli3

New member
מנהל
תתפלא, יש קווים שגם אני לא מכיר :)

אתה מדבר אולי.........על עצמך במקרה?
תתפלא, יש קווים שגם אני לא מכיר :)
ואני שואל את הנהג אבל כשהוא גם ככה לא נוהג (ברמזור, בתחילת נסיעה מתחנת מוצא או כשאני עולה לאוטובוס).

ברוב המקרים, הכריזה עוזרת לי לפחות כשאני נוסע בקו שמעולם לא נסעתי בו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה