תודה לפורום תח"צ - אתם עשר

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
כי אתה בן אדם עדין ומתורבת

תתפלא, יש קווים שגם אני לא מכיר :)
ואני שואל את הנהג אבל כשהוא גם ככה לא נוהג (ברמזור, בתחילת נסיעה מתחנת מוצא או כשאני עולה לאוטובוס).

ברוב המקרים, הכריזה עוזרת לי לפחות כשאני נוסע בקו שמעולם לא נסעתי בו.
כי אתה בן אדם עדין ומתורבת
לא חסרים ״ישראלים מצויים״ שחושבים שהאוטובוס הוא של אבא שלהם. ההוא יכול לשאול את הנהג לא באמצע הנסיעה אלא באמצע שהוא מתעסק עם הלקוחות בכלל. אליהם תוסיף את חסרי הביטחון שמפחדים שגם עם כריזה הם יפספסו את התחנה.
 

מיכי 10

Member
נו, אז זה בדיוק מה שחוויתי אתמול

תתפלא, יש קווים שגם אני לא מכיר :)
ואני שואל את הנהג אבל כשהוא גם ככה לא נוהג (ברמזור, בתחילת נסיעה מתחנת מוצא או כשאני עולה לאוטובוס).

ברוב המקרים, הכריזה עוזרת לי לפחות כשאני נוסע בקו שמעולם לא נסעתי בו.
נו, אז זה בדיוק מה שחוויתי אתמול
נסיעה בקו שלא רק מעולם לא נסעתי בו, אלא עד ששאלתי כאן בשבוע שעבר, כלל לא ידעתי על קיומו.


וגם אני שאלתי את הנהג כשהיה בתחנה.
 

droriko

New member
איזה חוסך.....

זה מדהים, אוֹ לּי! מיד אכניס את המספר הזה
לזיכרון של הטלפון הטיפש שלי
, שבכל זאת אהוב עלי.


שכחתי לציין למעלה, שנהניתי גם ממערכת הכריזה היעילה של התחנות באוטובוס. זה חוסך חלק מהשאלות המפריעות לנהג/ת
.
איזה חוסך.....
 

מיכי 10

Member
נכון, אבל חוסך *חלק* מהשאלות.

איזה חוסך.....
נכון, אבל חוסך *חלק* מהשאלות.
אפילו אני "בזבזתי" לנהג אתמול שאלה. אבל רק אחת
: אם התחנה בחזרה נמצאת ממול, והוא מיד הצביע עליה. וזה עזר לי בהחלט.
 

droriko

New member
לא חוסך שום דבר

נכון, אבל חוסך *חלק* מהשאלות.
אפילו אני "בזבזתי" לנהג אתמול שאלה. אבל רק אחת
: אם התחנה בחזרה נמצאת ממול, והוא מיד הצביע עליה. וזה עזר לי בהחלט.
לא חוסך שום דבר
פשוט את נסעת ב-39 שיש בו 5 נוסעים אז אף אחד לא ניגש לנהג. אם היית נוסעת נניח ב-82 היית מבינה על מה אני מדבר. עד שלא יעשו הפרדה בין הנהג לנוסעים לא תהייה כאן תחבורה ציבורית נורמלית והכריזה הזאת כרגע זה בזבוז של מיליונים.
 

מיכי 10

Member
דרוריקו, אני *כבר* מבינה על מה אתה מדבר,

לא חוסך שום דבר
פשוט את נסעת ב-39 שיש בו 5 נוסעים אז אף אחד לא ניגש לנהג. אם היית נוסעת נניח ב-82 היית מבינה על מה אני מדבר. עד שלא יעשו הפרדה בין הנהג לנוסעים לא תהייה כאן תחבורה ציבורית נורמלית והכריזה הזאת כרגע זה בזבוז של מיליונים.
דרוריקו, אני *כבר* מבינה על מה אתה מדבר,
ולא היו חמישה נוסעים, אלא שישה, כולל אותי.

סתאאאם. היו יותר נוסעים, אבל לא יותר מדי. :)
התכוונתי שלמרות שגם כך שואלים את הנהג שאלות, מערכת הכריזה חוסכת לפחות חלק מהן.
לא ידעתי שהכריזה עולה מיליונים. חבל מאד. אבל אם היא כבר כל כך יקרה, מוטב שגם בירושלים ישקיעו עוד קצת בלדאוג למבטא נכון של שמות מקומות ורחובות, ובהתאמה נכונה בין השפות השונות בהן הכריזה משתמשת.

לגבי הפרדה בין הנהג והנוסעים, אתה בטח צודק. ועוד יותר טוב יהיה אם יצליחו להמציא/להתקין מערכת תשלום כזאת, שתפטור את הנהג גם מכל עיסוק בכספים ובכרטיסים, ושהנהג יוכל להתרכז בנהיגה בלבד.
אכל מתי זה יקרה? בביאת המשיח?


אני מבינה שאתה נהג אוטובוס, ולכן אתה מתעצבן. אבל מה לעשות... זה המצב כרגע.
 

droriko

New member
לא נהג

דרוריקו, אני *כבר* מבינה על מה אתה מדבר,
ולא היו חמישה נוסעים, אלא שישה, כולל אותי.

סתאאאם. היו יותר נוסעים, אבל לא יותר מדי. :)
התכוונתי שלמרות שגם כך שואלים את הנהג שאלות, מערכת הכריזה חוסכת לפחות חלק מהן.
לא ידעתי שהכריזה עולה מיליונים. חבל מאד. אבל אם היא כבר כל כך יקרה, מוטב שגם בירושלים ישקיעו עוד קצת בלדאוג למבטא נכון של שמות מקומות ורחובות, ובהתאמה נכונה בין השפות השונות בהן הכריזה משתמשת.

לגבי הפרדה בין הנהג והנוסעים, אתה בטח צודק. ועוד יותר טוב יהיה אם יצליחו להמציא/להתקין מערכת תשלום כזאת, שתפטור את הנהג גם מכל עיסוק בכספים ובכרטיסים, ושהנהג יוכל להתרכז בנהיגה בלבד.
אכל מתי זה יקרה? בביאת המשיח?


אני מבינה שאתה נהג אוטובוס, ולכן אתה מתעצבן. אבל מה לעשות... זה המצב כרגע.
לא נהג
 
וכשיש הפרדה בין הנהג לנוסעים לא שואלים את

לא חוסך שום דבר
פשוט את נסעת ב-39 שיש בו 5 נוסעים אז אף אחד לא ניגש לנהג. אם היית נוסעת נניח ב-82 היית מבינה על מה אני מדבר. עד שלא יעשו הפרדה בין הנהג לנוסעים לא תהייה כאן תחבורה ציבורית נורמלית והכריזה הזאת כרגע זה בזבוז של מיליונים.
וכשיש הפרדה בין הנהג לנוסעים לא שואלים את
הנהג?
התשובה נמצאת בקווי המטרונית.
שואלים גם שואלים.
אבל הכריזה כן חוסכת הרבה שאלות גם אם לא את כולם.
הכריזה לכשעצמה אינה מספיקה כי היא לא מתארת בכל רגע נתון את המסלול כולו.
בכל אוטובוס צריכות להיות גם מפות המתארות את המסלול.
 

droriko

New member
כשעבדתי בחיפה

וכשיש הפרדה בין הנהג לנוסעים לא שואלים את
הנהג?
התשובה נמצאת בקווי המטרונית.
שואלים גם שואלים.
אבל הכריזה כן חוסכת הרבה שאלות גם אם לא את כולם.
הכריזה לכשעצמה אינה מספיקה כי היא לא מתארת בכל רגע נתון את המסלול כולו.
בכל אוטובוס צריכות להיות גם מפות המתארות את המסלול.
כשעבדתי בחיפה
לא נתקלתי בנוסעים ששואלים את הנהג. מה שטוב שם שהנוסע לא צריך לשלם לנהג ולמעשה לא נתקל בו בכלל כי הדלת הראשונה היא מאחורי הנהג, אז זה לא נותן לא את ההזדמנות לבקש ממנו ״על הדרך״ להגיד לו איפה לרדת.

לגבי מפות באוטובוס, אנשים לא יתייחסו אליהם כמו שהם לא מתייחסים למפות בתחנה. לא צריך סתם לבזבז כסף על שטויות , זה לא משרד הביטחון.
 

amit1270

New member
מניין לך שאנשים לא מתייחסים למפות?

כשעבדתי בחיפה
לא נתקלתי בנוסעים ששואלים את הנהג. מה שטוב שם שהנוסע לא צריך לשלם לנהג ולמעשה לא נתקל בו בכלל כי הדלת הראשונה היא מאחורי הנהג, אז זה לא נותן לא את ההזדמנות לבקש ממנו ״על הדרך״ להגיד לו איפה לרדת.

לגבי מפות באוטובוס, אנשים לא יתייחסו אליהם כמו שהם לא מתייחסים למפות בתחנה. לא צריך סתם לבזבז כסף על שטויות , זה לא משרד הביטחון.
מניין לך שאנשים לא מתייחסים למפות?
 

droriko

New member
כי אני חי באוטובוס

מניין לך שאנשים לא מתייחסים למפות?
כי אני חי באוטובוס
אני שם לב כמה פעמים בחצי טור(!) אנשים משגעים את הנהג אם הוא מגיע לכאן או מגיע לשם,וזאת למרות שאני רואה שיש להם מפה מול העיניים.
 

orchilit

New member
איזה כבר מפה יש להם באזור המרכז?

כי אני חי באוטובוס
אני שם לב כמה פעמים בחצי טור(!) אנשים משגעים את הנהג אם הוא מגיע לכאן או מגיע לשם,וזאת למרות שאני רואה שיש להם מפה מול העיניים.
איזה כבר מפה יש להם באזור המרכז?
למעט תחנות בודדות על דרך השלום, שנראות בסטנדרט סביר. כל שאר התחנות מלאות במין תרשימי זרימה מטופשים (ולא הגיוניים, ע"ע הדיון עם אלן בזמנו על כיוון הזרימה בהם בכיווני התנועה), שלא נותנים הרבה מידע. והמידע הזה הוא רק של "דן". לאגד/קווים אין שום דבר פרט למה שהופץ בזמנו ברה ארגון, שרובו נתלש מרוב התחנות.
 

droriko

New member
מה קרה לך

איזה כבר מפה יש להם באזור המרכז?
למעט תחנות בודדות על דרך השלום, שנראות בסטנדרט סביר. כל שאר התחנות מלאות במין תרשימי זרימה מטופשים (ולא הגיוניים, ע"ע הדיון עם אלן בזמנו על כיוון הזרימה בהם בכיווני התנועה), שלא נותנים הרבה מידע. והמידע הזה הוא רק של "דן". לאגד/קווים אין שום דבר פרט למה שהופץ בזמנו ברה ארגון, שרובו נתלש מרוב התחנות.
מה קרה לך
יש מלא תחנות שלכל קו יש מפה משלו.
 

amit1270

New member
א. כבר ענו לך שהמפות כנראה לא מספיק טובות

כי אני חי באוטובוס
אני שם לב כמה פעמים בחצי טור(!) אנשים משגעים את הנהג אם הוא מגיע לכאן או מגיע לשם,וזאת למרות שאני רואה שיש להם מפה מול העיניים.
א. כבר ענו לך שהמפות כנראה לא מספיק טובות
ב. יכול להיות שבלי המפה היו יותר נוסעים "משגעים" את הנהג?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה