תודה לכולם

תודה לכולם

אני שמח לקרוא את הדברים הבוקר, לא היה לי כל מושג לגבי מחירי הכרטיסים, בבירור שעשיתי הבוקר,נימסר לי שיש כרטיסים במחיר של 200 ועד 400 ש"ח,ויתכן ובימים אלו יוזלו חלק מהכרטיסים לטובת כל הקהל. חברים,, כל השורות הראשונות נימכרו בהרבה כסף ע"י אנשים עמידים ולמען מטרה נעלה כפי שציין קראס ועוד חברים טובים זו תרומה לילדים נזקקים באמת. לכולם תבואו על הברכה על עזרתכם. אני מבחינתי כמנהל האומנותי של הערב,מבטיח לכם באמת ערב מיוחד וחוויה מוסיקלית שלא תשכח,אגב לא יהיה שידור בטלוויזיה. בתודה ציון
 
למעלה