תודה להתמכרות ומאפשר פרספקטיבה

SHELGIA21

New member
אילנה יקירתי אני כבר מזמן החלטתי שאיתך אני

מוכנה להתכתב בעינייני חריימה מזג אוויר וכו' כי מה לעשות לא בא לי לשחק פינג פונג תגובות איתך כי זה מתחיל ביום ומסתיים בלילה ואין לי סבלנות את שמה לך ש/בדרך כלל איני מגיבה לך גם כאשר תגובותיך כן מקוממות אותי אני נושכת אצבעות בכדי לא להתנפל על המקלדת ולהגיב לך וגם הפעם אני רוצה לספר לך שהכנתי להיום בצהריים שניצלים והוה טעים אהה כן משומעת משהו הבת שלי הבכורה (36 שתחיה) נדבקה באבעבועות רוח מאחד התאומים שלה ואני אולי בדרך כי לא חליתי בילדות מה תגידי על זה? יום טוב ושבוע טוב
 

מיק101

New member
../images/Emo140.gifבוקר טוב שלגי

אני מאד מקוה שלא תדבקי והחלמה מהירה לבתך - גם לא קל בגיל 36 עם המחלה הזו...
 

SHELGIA21

New member
היי מיק תודה כן אני יודעת לא קל

יש לה חום וכאבי גוף אבל נקווה שתוך מס' ימים היא תתגבר ואוי לי אם אני אדבק מקווה שלא.
 

דקל69

New member
היי שלגיה, צהריים טובים, החלמה מהירה, נקווה

שיעבור במהרה. אם חלית בעבר במחלה סיכוי מועט שתדבקי בה. לגביי הילדה אין מה לדאוג זה עובר וחולף תוך ימים ספורים ללא השארת עקבות. הרבה בריאות
 

SHELGIA21

New member
דקל תודה , אני לא חליתי בעבר והילדה

בת 36 שזב קצת יותר מסובך בגיל כזה לנכד זה עבר יחסית בקלות מקווים תמיד לטוב
 

דקל69

New member
אז כדאי שתשמרי לך, וזה בהחלט קצת פחות נעים

לידיה בגילה, ביחוד הגרודים והאדמומיות, מאחלת לה החלמה מהירה וקלה. יהיה טוב, אל תדאגי, המחלה חולפת ולא משאירה עקבות.
 
במה בדיוק היא ענקית?!

בזה שלא התייחסה לענין באופן עקרוני והעדיפה להפנות ביקורת סמויה ולועגת כלפיי?!לא שזה משפיע עליי ולו לשנייה אחת..
 

SHELGIA21

New member
אילנה אני לא חייבת להתפלמס עימך נכון?

ובת הגיבה לאיזה מסר מצחיק ששלחתי לה אם את חייבת לדעת תודה על איחולי ההחלמה ולא לעגתי לך כלל את יודעת שדרך הכתיבה שלי היא קצת צינית מה לעשות באמת לא חיפשתי לפגוע בך ודבר אחרון אומר לך ששום דבר ושום דבר שנוגע לאח הגדול לא באמת כל כך עקרוני יש דברים באמת יותר מהותיים רציניים ועקרוניים בחיים. קצת פרופורציות אפשר לא מזיק. ואם נפגעת זו לא הייתה מטרתי.
 
את בהחלט לא חייבת להתפלמס אתי.

למען האמת,אינך חייבת כלום. אני מניחה שבת היתה מגיבה לך במסר,אך כאן הגיבה נקודתית במענה לתגובה שלך כלפיי. מכירה את הכתיבה הצינית,רק קחי בחשבון שלעתים את יוצאת מגדרך כאן כנגד כתיבה צינית של אחרים. אז זכרי תמיד,כשאת כותבת באופן ציני בדרכך,אחר יכתוב באופן ציני בדרכו כשאת מספרת בדיחה בדרכך,אחר יספר בדיחה בדרכו. לא תמיד תהיה כאן הבנה כפי ש"המשורר/ת" התכוונו. אני הראשונה שאסכים לכך שיש דברים חשובים יותר,נשגבים יותר,מהותיים יותר וכו' ממה שנכתב בפורום ה"אח הגדול". אכן לא נפגעתי,אני לא נפגעת ממה שנכתב כאן בפורום.
 

התמכרות

New member
איך את לא נפגעת איל, זה גם משהו שמעניין אותי.

את עושייה מחומר אחר? אין לך רגשות? אני לא מבין את זה
 
חחחחח../images/Emo8.gif

לא,אין לי כל רגש-אני בת אנוש אטומה לרגשות,מה זה בכלל?!;) תאר לך מה היה קורה אם חלילה הייתי אמורה לקחת ללב,תגובה כלשהי מכאן.. אין לי מה להיעלב ממי שלא מכיר אותי ופעמים רבות "חכם וגיבור" בשדה הוירטואליה.. ראית מה זה?!מישהי כאן("אהבה טובה") פרגנה לך ונרשמה לדבריה במיוחד כדי להודות לך(שזה בעיני יפה מאד)ומיד יש כאן רחש-בחש לגבי זהותה האמיתית,כולל רמזים שאולי זו אני;)
 

התמכרות

New member
../images/Emo13.gif

יש לך סיבולת לב-נשמה
גבוהה מהרגיל. אני כבר מזמן הייתי מתחרפן אם היו תוקפים/מזלזלים בי כך בלי סוף. פיתחתי אומנם יכולת/שליטה טובה יותר בכעסים לגבי הנאמר כאן במשך הזמן, אך לא מבין איך את מסוגלת לעמוד בזה ולמה. בכל מקרה מגיע לך שאפו שאת לא "משתוללת" כתגובה. לדעתי יש כאן איזה משהו שכנראה עוד לא עליתי עליו. אשמח אם תגלי לי יום אחד :). כן, ראיתי.
 
סיבולת רגילה ביותר,רק רואה את הדברים אחרת.

מי שרוצה לזלזל בי,שיבושם לו-בעיניי הוא/היא מזלזלים רק בעצמם. תודה בכל אופן
 

התמכרות

New member
../images/Emo140.gif

(אך אני עדיין רגיש קצת יותר מהרגיל) יום טוב. ירדתי עם בובי.
 

זהר77

New member
התמכרות, הרושם שלך מקורו בחוסר ידיעה

אולי.... כי תגובות מתלהמות שלה, כולל ניבולי פה - נמחקו. לכן עיצה: לא "לקנות" בולשיט שמתחסדות מנסות למכור לך...
 

התמכרות

New member
זהר אני מכיר את אילנה כבר די זמן.

הבחורה לרוב ויחסית לאחרים כאן, שולטת בעצמה. זה שהיא אוהבת להתחסד "ולחנך", לא סותר את עניין השליטה. ההיפך, היא יודעת שהיא מושכת כך כלפיה יותר אש והיא לא נרתעת מזה. לדעתי לאילנה יש כאן עוד ניקים(זכותה), אך שוב, בתור אילנה, היא יחסית לא משתוללת (אם היא פורקת תיסכולים/כעסים בניקים אחרים זה כבר לא הוגן גם כלפיה). לדעתי, מי שרוצה לעבור כאן תהליך, בתוך כל השגעון הזה, צריך לבוא בניק אחד, להשתדל כמה שיותר להיות כנה עם עצמו ועם אחרים, לא לפחד לדבר מבפנים ועל חולשות/פגמים ולהתמודד עם ההשלכות. ברגע "שבדלת אחורית" את מוציאה כעסים ודעות, הרסת לך הכל.
 
למעלה