תודה להתמכרות ומאפשר פרספקטיבה

תודה להתמכרות ומאפשר פרספקטיבה

תודה רבה רבה לך התמכרות על חזרה במ נהרת הזמן שמאפ שרת ראיה והסתכלות חוזרת על מה שהיה. מסתבר שיש עוד הרבה מכורים לעניין [האם אנו מוכנים להתמכרות חדשה? אני עוד לא מיציתי את האחרונה.]כיף לחזור לשיחות מרתקותוהזמן מרכך כעסים ומאפשר לסליחה לאלה שלא התחברתי אליהם, כעסתי עליהם וסלדתי מהתנהגותם. שמחה לגלות שאלה שאהבתי והערכתי עדיין ראויים להערכתי. אני אהבהי את גואל אלירז פותנה ואלין וכל כך שמחתי שהיו בגמר. בעיני הם היו ראויים להיות שם. יחד עם זאת,אני מבינה שהייתי שיפוטית וקשה עם אלה שפחות אהבתי. אמנם קפצתי לשמיים כשאילה הודחה, אבל אני מוכרחה להודות שעל אף התנשאותה היא בחורה נעימה עדינה וחכמה שנשבתה לגמרי ע"י האהבה,אותה אהבה שפגעה בה ]ולא בגלל שהוא כל כך רע, אלא החיבור הנורא בנהים כמו הסיטואציה הלא אפשריצת של האח הגדול.אני מתקשה להבין את כל האנשים שמבזים את עצמם בכל הקללות וההשמצות על איילה ואילרז. אנשים, תעברו דף, החברים באח מזמן התקדמו.....[אגב למה יש קשיים בצפייה והיא מקוטעת?]
 

מיק101

New member
בשביל זה נרשמת החודש?

את לא מכורה ולא ראית את מה שהתמכרות הביא - אלא אם שינית את הניק שלך....עכשיו.....
 
האם התכוונת אלי?

כי אם כן אז אתקן ואומר שראיתי גם ראיתי . אני נוהגת להיכנס מידי פעם לקרוא תגובות ובעיקר והכי הרבה רואה את מה שהתמכרות מביא[אם תוכל[י] לעזור לי באיך לראות בלי כל ההפסקות שאין לי מושג למה הן מתרחשות לפעמים]. נכנסתי פעמיים בעבר דרך הניק בעד אהבה ואורלוש[נדמה לי 6] אך זה ירד וכשניסיתי להכנס שוב הייתי צריכה להרשם מחדש. בכל מקרה בעיקר נרשתי וכיניתי עצמי בשם, כדי להגיד תודה להתמכרות.[ברור לך מזה שאני לא ממש בקיאה בהלכות פורומים מסוג זה,אבל אני בהחלט מכורה לאח.
 

זהר77

New member
יומרני... קח בחשבון שזו א.... ../images/Emo8.gif

החופרת המתחסדת והבלתי נילאת כבר עשתה את זה לא פעם... אז הפעם אתה והיא הודו לאותה היא...
 

זהר77

New member
ה-55555 צדיקת הדור, זו שלעומת חפירותיה

נידמות מנהרות פילדלפי כגומחות לאצבעוני גמד.
 
לא יודעת מה לגביך,אבל אני בהחלט שמחה לראות..

יותר סובלנות,פחות פנאטיות,יותר שפיות בתגובות כאן.
 

דקל69

New member
מעניין שלא צייצת כך כאשר כתבו נגד אלין או

נגד אלירז בטענה שיש מי שיגן עליהם. האם רק כאשר הבקורת והלעג מופנית כלפיי מתמודד מסויים את נזעקת ומצטדקת? מעניין שלא סלב ואיילה הQןןין הם משענת הקנה הרצוץ שבה את נאחזת. יש הגזמה בהחלט מכל הכיוונים אך יש גם בקורת לגיטמית והבעת דיעה ובעיקר צריך להבחין בין סילופים לבין דברים שאכן התרחשו ומתרחשים. בכל מקרה הכל הולך להסתיים או לפחות להרגע בעוד שבועיים.
 
אני לא בטוויטר,אז לא "מצייצת",גם לא../images/Emo235.gif

מאמינה שלא קראת את כל אלפי תגובותיי כדי לדעת לגבי מה הגבתי או לא. ועכשיו זהירות שלא תגיעי אתי ל"פינגפונג" עד הלילה..
 

דקל69

New member
אני תיכף יוצאת ללימודים אז עד הלילה לא אגיע

איתך אפילו לא למטקות. קראתי את תגובותייך בחודשים האחרונים ומזה אני מבינה שאת בעד להגן על "החלש", המיעוט וזה שסופג את מירב הבקורות. לא ראיתי שהזדעקת במקרים אחרים שלא לומר ששיתפת פעולה בחלקם.
 

נטעלי110

New member
שאלת וענית!

אלירז ואלין לא היו זקוקים להגנתי, כאן בפורום, לעומת זאת, את, גם במגילות מנומקות היטב (זכותך) שפירטו באריכות מייגעת-מה מדוע אינך אוהבת את איילה וגם בקטעי סטנד-אפ בזויים נגדה, בוודאי לא רשאית לדרוש ממני להיות יותר צדיקה מהאפיפיור. אני, לפחות, לא כתבתי בגנות אלירז, למרות שלו הייתי רוצה היה לי לא מעט!
 
למעלה