תודה לבני

  • פותח הנושא powo
  • פורסם בתאריך

powo

New member
תודה לבני

בני הרבה תודה.קבלתי היום את השטרות.והאוסף שלי מתחיל להראות כאוסף. ושוב תודה אברהם
 

dan the man

New member
בני תודה רבה רבה על השטרות שקיבלתי

היום השטרות ממש טובים וזה שימח אותי מאוד תודה רבה
 

בּני

New member
העונג כולו שלי

רק על תבזבז הכל במקום אחד
 
למעלה