תודה לבני בני הרבה תודה.קבלתי היום את השטרות.והאוסף שלי מתחיל להראות כאוסף. ושוב תודה אברהם
P powo New member 4/12/03 #1 תודה לבני בני הרבה תודה.קבלתי היום את השטרות.והאוסף שלי מתחיל להראות כאוסף. ושוב תודה אברהם
D dan the man New member 4/12/03 #2 בני תודה רבה רבה על השטרות שקיבלתי היום השטרות ממש טובים וזה שימח אותי מאוד תודה רבה