תודה דון קישוט!!! דרך אגב רוני צודק אני באמת רוצה להתנקם בבוס שהתעלל בי בכל מקרה תודה לכולם!!!
G galro New member 23/7/01 #1 תודה דון קישוט!!! דרך אגב רוני צודק אני באמת רוצה להתנקם בבוס שהתעלל בי בכל מקרה תודה לכולם!!!