אולי עם כרטיס זר אפשר גם בלי תעודת זהות
קולגה מספרד ביקר במשרד שלי לא מזמן ורצה להשתתף בהזמנת האוכל שלנו בתן ביס. אחרי כמה ניסיונות פשוט ניסינו להשאיר את השדה לתעודת זהות ריק כשהזנו את מספר הכרטיס השאראי הספרדי שלו, וזה עבד.
כדאי לנסות את זה עם רב קו אונליין. כדאי גם ליצור קשר עם התמיכה שלהם ולשאול מה הם מצפים שתיירים יעשו בדיוק.
אולי עם כרטיס זר אפשר גם בלי תעודת זהותכאמור, אתה יכול לנסות להוסיף כ"א זר לחשבונך ברב-קו אונליין
ולבדוק האם לא ניתנת שגיאה כאשר אתה מקליד כל "מספר זהות" בדוי (מספר תואם luhn כולל ביקורת, כאמור כזה שלא שייך למישהו ומתחיל בספרה מ-5 עד 9), כי אם אין לכרטיס האשראי מספר זהות, ולפי ה-BIN (שש ספרות ראשונות של כ"א) ללאומי קארד מובן שזה כרטיס לא ישראלי, אז העסקה עדיין אמורה לעבור לבנק של המנפיק, אז השאלה כאן היא האם הבנק שלך מאפשר עסקאות עם שדות מקומיים שהוא לא מכיר
עם קיום חוזה 142 תקף לאותו יום (כולל שבועי) כרטיס מירושלים לנתב"ג יספיק (אם רכשת את 142 שבועי בנתב"ג או בכל מקום בגוש דן) אבל אם אין לך מראש "חוזה המשך תקף", לא ניתן לרכוש כרטיס לאזור ממכונה מחוץ לאזור המדובר, כלומר במכונות כרטוס בירושלים אין חוזים גושדניים ולהיפך
רק שה-"המשך הזה" לא תמיד פועל כמו שצריך אותומטית, אפשר למצוא את הפקח ברכבת ולתקף אצלו את החוזה השני ידנית כדי שתתאפשר יציאה, לחילופין יש את הפקח ליציאה ידנית ברעננה ליד שער יציאה לאופניים/נכים שיכול לבדוק לך את הכרטיס ולתקף יציאה עם חוזה 142 גם אם הערך הצבור תוקף לנתב"ג (אבל יש לשים את תשומת לבו לפעולה זו ולקיום שני חוזים כדי למנוע שיחה מיותרת, כי השילוב הזה זה מה שהייתי קורא לו "שיטות נוסע תח"צ מתקדמים", כי רוב הנוסעים משתמשים בחוזה יחיד בכל פעם (כלומר משלמים פעמיים על מקטע שכבר כולל בחוזה תקופתי תקף שרכשו לפני כן - גם מפנים האזור לבחוץ וגם מבחוץ לבפנים) )
לעומת זאת אם האפליקציה פועלת עם הכ"א אז אפשר לטעון כל חוזה מכל מקום, כולל מחו"ל, אין הגבלות GPS, רק קיום רב-קו וכ"א שפועל, אם אתה רוצה ניסויים, חפש בסוף רשימת החוזים היומיים את החוזה היומי הזול ביותר, ונסה לרכוש (בלי להזיז את הטלפון מהכרטיס) גם אם לא תשתמש בחוזה והוא יפוג למחרת, אם אתה אומר שבשבילך המחירים סמליים ואתה יכול להרשות לעצמך לזרוק פחות מ-£1 ברוח
"עם המרה של ערך צבור לכרטיסי רכבת לא אתעסק כי זה נראה לי מיותר"
תראה:
- טרום תיקוף מחיר נסיעה מערך צבור שיש בו מספיק יתרה (וכתוצאה שימוש בהנחת הפרופיל ה-20% כי הערך צבור מוטען עם תוספת אבל המחירים הם אותם מחירים אז זה עולה פחות בפועל), מהירה יותר מנדידה במסכי המכונה לצורך טעינת חוזה כיוון אחד שהוא ללא הנחות (לכן אם אין בכרטיס מספיק יתרה, עדיף לטעון תוספת ערך צבור במכונה, להצמיד שוב למכונה ואז לעשות טרום תיקוף אל התחנה המבוקשת בלי לזבל את הרב-קו בחוזים נוספים מיותרים)
- זו לא המרה, כי לא נוסף לך חוזה נוסף לאחר תיקוף ערך צבור, אלא זה שהערך הצבור מחויב בשער כניסה לרציף בקוד מחיר עד התחנה שנבחרה במכונה דרך לחצן ה"טרום תיקוף ערך צבור"
קוד 924 רלוונטי אם צריך מספר נסיעות כולל רכבות/אוטובוסים בשני המטרופולינים באותו היום ואולי גם לחזור למוצא
קולגה מספרד ביקר במשרד שלי לא מזמן ורצה להשתתף בהזמנת האוכל שלנו בתן ביס. אחרי כמה ניסיונות פשוט ניסינו להשאיר את השדה לתעודת זהות ריק כשהזנו את מספר הכרטיס השאראי הספרדי שלו, וזה עבד.
כדאי לנסות את זה עם רב קו אונליין. כדאי גם ליצור קשר עם התמיכה שלהם ולשאול מה הם מצפים שתיירים יעשו בדיוק.