תובנה מעניינת:גבר שלא חושב לא יחמיא

חמודהה2

New member
עונה

מחמאות כמו: ''תגידי, אבא שלך עובד ב... ? אז למה את כך וכך ..'' - לדעתי בנות לא אוהבת מחמאות כאלה כי זה פתטי בנות אוהבת מחמאות כמו: איזה יפה את היום איזה יפה לך השיער כך.. איזה חיוך משגע ... בנות גם אתן חושבות כמוני ?
 

infatuation

New member
פעם הייתי מסמיקה וקוברת את עצמי

היום אני קצת התגברתי על זה, ואני אומרת תודה בשקט ומחייכת (ומנסה לא לקבור את עצמי
)
 

debra36

New member
מחמאות תמיד כיף לקבל אבל לא פעם

וצר לי להגיד את זה אבל כדי להשיג דברים גברים מחלקים מחמאות..אני מאד אוהבת שמחמיאים לי אבל לפעמים תלוי בסיטואציה אני חייבת לשאול את עצמי מדוע?.
 

צומיש

New member
רגע...........

ואתה חושב שגילית את אמריקה
כאילו בנים לא צומי.. יש כאלו שיותר.. לא ממני.. כי אני אשפית בזה
אבל הכרתי גם כאלו...
 
אני אישית נבוכה,

ומעדיפה שלא יחזרו על המחמאה. אשמח אם תכתוב מאיזה עמוד אתה מבין את התובנות האלה. קראתי את הספר עליו אתה מדבר וממש לא זכור לי מה שכתבת כאן.
 

ס א ט י ן

New member
אני דווקא אוהבת מחמאות

זאת אומרת, כן, אני מקבלת גוון אדמדם בפנים כנותנים לי מחמאות, אבל תמיד כיף לקבל. חוץ מזה- אם מישהו לא באמת מתכוון רואים.
 

בריט23

New member
זה כיף להיות מוחמאת

וזה תורם המון לביטחון העצמי, תשמעו איזה קטע לי היה: הלכתי לאיזה פיצריה, פניתי לבחור בדלפק שם, עוד לפני שבקשתי מה אני רוצה הוא נעץ בי עייניים גדולות, ואמר:" ואוווווווווווווווווו! סינוותרת אותי עכשיו." חייכתי ובקשתי ממנו בנימוס שיכין לי נס על בסיס חלב. הוא התחיל להכין לי ורק אמר שהוא לא מסוגל להוריד את עיניו ממני, שלא בכל יום יוצא לו לראות בחורה יפהפייה כמוני והוא התחיל להתבלבל בהכנה ולא זכר מה הוא שם חח (טוב, בסוף הנס היה בסדר גמור) אבל זה היה כיף איך שהוא החמיא לי, בייחוד בגלל שהוא די מצא חן בעיניי: חתיך וחמוד, בלונדיני עם עיניים כחולות. רק הצטערתי שהוא לא ביקש ממני טלפון או משו. אבל לא נורא. :)
 

נ ט ע 9 1

New member
ספר מאוד מעניין..

קראתי חלקים ממנו אבל לא את כולו.. אם כבר הולכים על סטיגמות ועל 'תוויות', אני אסכים איתך שבנות אוהבות צומי, אבל גם אסכים שבנים הם שקרנים, כי זה גם נכון. כמובן שזו הכללה, אבל באופן לא מדברים על היוצא מן הכלל אלא על הרוב..אני חושבת שזה ככה. באופן אישי כבת מצויה(וכאנוש מצוי) אני אוהבת מאוד צומי, אבל לא מכירה הרבה גברים שלא אוהבים ש'נותנים להם צ'פחה' לאגו, כאילו, אני חושבת שאתם אוהבים לא פחות מאיתנו צומי, אבל אנחנו זה השיא..חחחח אם יחמיאו לי, אני הרבה פעמים אומר תודה וזהו, אבל הרבה פעמים יגיד שזה לא נכון(האמת היא שזה כי זה פשוט מביך אותי מאודד..!!)
 

בeן

New member
תפעילו את הראש הכחול שלכם בנות

ותעשו טוב תתנו לנו טיפים מפורטים מה לא לומר ומה כן לומר
 
למעלה