תואר אליפות
מעניין אותי לדעת למה באף ליגת כדורסל אין שיטת אליפות כמו בכדורגל בה הקבוצה שצוברת הכי הרבה נקודות זוכה, זה הכי ספורטיבי וכך כל משחק מעניין, בישראל למשל ברור כשמש מי היתה הקבוצה הטובה ללא עוררין. או בספרד טאו זכתה למרות שבלי ספק ברצלונה היתה טובה יותר וסיימה ראשונה איך לא מבינים שזה לא מותח בכל הליגות בעולם? על ליגת קופל אני לא מתפלא כאשר לטענתי מזה כמה שנים אין דבר כזה תואר אליפות בישראל אלא שני גביעים.
מעניין אותי לדעת למה באף ליגת כדורסל אין שיטת אליפות כמו בכדורגל בה הקבוצה שצוברת הכי הרבה נקודות זוכה, זה הכי ספורטיבי וכך כל משחק מעניין, בישראל למשל ברור כשמש מי היתה הקבוצה הטובה ללא עוררין. או בספרד טאו זכתה למרות שבלי ספק ברצלונה היתה טובה יותר וסיימה ראשונה איך לא מבינים שזה לא מותח בכל הליגות בעולם? על ליגת קופל אני לא מתפלא כאשר לטענתי מזה כמה שנים אין דבר כזה תואר אליפות בישראל אלא שני גביעים.