תהילים

הינשול

New member
תהילים

בס``ד לפני כמה זמן שמעתי מST בערך כך: מעבירים משמו של הרב אלישיב לקרוא את פרקים כ` וק``ל בתהילים. בכל אופן, זה כמובן לא מהווה *תחליף* לשאר הדברים אלא רק תוספת. וונדר, כל הכבוד על היוזמה לחלוקת ספר תהילים.
 

הינשול

New member
נו...

בס``ד עכשיו שמתי לב להודעה של דפנה, שם כתוב פרק ק``כ במקום כ`. אז יש לנו חילופי גרסאות.... בכל אופן, שני הפרקים בתהילים נראים כמתאימים: פרק כ-יענך ה` ביום צרה; פרק ק``כ-שיר המעלות אל ה` בצרתה לי קראתי ויענני. לכן, אני ממליץ לומר את שניהם.
 
ינשול לוקח פא-צ`?

אגב מה שלומך? צר לי שאתה חוזר אלינו לנסיבות כ``כ מצערות אבל עוד נדבר...
 
למעלה