תהייה לגבי תצרוכת דלק במנוע מוזרק
בWRF250 מהדור הקודם היתה צריכת דלק סביב 22 ק"מ לליטר. בגסגס המקביל בעל אותו המנוע שאותו מתחו קצת יותר היתה צריכה של סביב 19-20 ק"מ לליטר. בימהה הנוכחי בודאות ברורה ובדיקה של ציר זמן מכובד וק"מ בביצוע הלכה ולמעשה הצריכה עומדת על 25 ק"מ בממוצע. יש פעמים של 24 ק"מ לליטר ויש פעמים גם של 26 ק"מ לליטר בהחלט. אני מהרהר בקול רם על הקשר בין הצריכה למערכת ההזרקה. אני יוצא מנקודת הנחה שאין דליפות דלק מהמערכת קרי מערכת במצב תקין , כלי יציב ולא נפל לדוגמא שבנפילה יש יציאת דלק .
בנוסף מעניין לדעת מה תהיה ההשפעה של מערכת זו בדו"פים ששם צריכת הדלק גבוה הרבה יותר.האם אכן השיפור של כ 25 אחוז מקורה בה ובה בלבד? כלומר האם שיפור כה משמעותי זה מגיע רק מעצם קיומה או גם יתכן וממערכות נוספות בסביבתה?
בWRF250 מהדור הקודם היתה צריכת דלק סביב 22 ק"מ לליטר. בגסגס המקביל בעל אותו המנוע שאותו מתחו קצת יותר היתה צריכה של סביב 19-20 ק"מ לליטר. בימהה הנוכחי בודאות ברורה ובדיקה של ציר זמן מכובד וק"מ בביצוע הלכה ולמעשה הצריכה עומדת על 25 ק"מ בממוצע. יש פעמים של 24 ק"מ לליטר ויש פעמים גם של 26 ק"מ לליטר בהחלט. אני מהרהר בקול רם על הקשר בין הצריכה למערכת ההזרקה. אני יוצא מנקודת הנחה שאין דליפות דלק מהמערכת קרי מערכת במצב תקין , כלי יציב ולא נפל לדוגמא שבנפילה יש יציאת דלק .
בנוסף מעניין לדעת מה תהיה ההשפעה של מערכת זו בדו"פים ששם צריכת הדלק גבוה הרבה יותר.האם אכן השיפור של כ 25 אחוז מקורה בה ובה בלבד? כלומר האם שיפור כה משמעותי זה מגיע רק מעצם קיומה או גם יתכן וממערכות נוספות בסביבתה?