תהיו גאים בי

תהיו גאים בי../images/Emo70.gif

ציוני התעודה ה"נפלאים והטובים" שלי: מקרא:20 נכשל ספרות: 40 לא מספיק עדוד קריאה: 60 מספיק הבעה: 40 לא מספיק היסטוריה: 40 לא מספיק אנגלית: 58 מספיק רוסית: 48 מספיק בקושי תקשורת: 60 מספיק מדעים: 58 מספיק העשרה: 55 מספיק טכנולוגיה: 85 טוב מאוד חינוך גופני: 60 מספיק התנהגות: בינוני חיסורים (שעות): 68 טובה, מריה, טובה
 
לומדים רוסית בבחירה..

יעני יש לבחור בין רוסית, צרפתית וערבית... אבל אני לא אוהבת רוסית ואני אפילו לא יודעת לכתוב אז הברזתי משם כמה חודשים רק בחודש האחרון התחלתי ללמוד שם..
 

מאוהבת16

New member
מריה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

שתהיי בריאה איך אפשר להגיע לציונים כאלה??? ובקשר לחיסורים אז.. בואי אני אשאל מהצד ההפוך.. בכמה שיעורים היית??
 

מאוהבת16

New member
נו אבל אני ממש רצינית....

איך מגיעי ם לציונים כאלו?? כאילו מיילא ציון אחד, שניים, שלושה... אבל הכל??? מוגזם נורא!
 
למעלה