תהיות

orlybar7

New member
תהיות

עופרה שלום, בעקבות קריאת הספר נוצרו בי שאלות כיהודיה מאמינה, ענית לי על חלק מהן אבל אני רוצה להיות יותר בטוחה, התפילה איננה ביהדות לכוח המשיכה אלא לבורא עולם, אני מבינה שכוח המשיכה מגיב בכל מצב אך זה לא אלוהים, סך הכל מי שברא את כל הכוחות הוא בורא עולם אז איפה הוא? איך זה משתלב? אני שואלת כי זה מלחיץ אותי אני לא רוצה שהאמונה שלי בבורא עולם תיראה פתאום כאינה נכונה, אלוהים ברא את כל הכוחות כולם, אז איפה הרצון שלו? איפה הוא מתערב? תודה אורלי
 

kikona126

New member
אורלי

"אלוהים נוכח בכל מקום וקרינת הוייתו בכל מתגלמת בעולם הגשמי והנגלה כחוק הטבע. לכן שום דבר אינו יכול לקרות מחוץ לחוקי הטבע" תראי, הספר נותן לך את ההסבר, הוא בא בכדי לפתוח לך את העיניים. לאחר קריאת הספר בעצם צריך לראות מה מתאים לאמונה שלנו, ומה לא. מה שמתאים תקחי איתך, מה שלא, תבדקי איך את יכולה להתאים אותו. אלוהי עולם מתערב מאחר והוא חלק ממני וממך הוא חלק מכל הטבע.
 
אלוהים ברא את הכוחות כולם..

גם את כוח המשיכה שמחזיק אותנו צמודים לפני האדמה וגם את כוח המשיכה שמביא לחיינו את הדברים והאנשים שדומים לנו ומשקפים את עצמנו. איפה את חושבת שאלוהים מתערב כאשר את קופצת למעלה וכוח שלא ניתן להתנגד לו מושך אותך חזרה למטה? בדיוק באותו מקום אלוהים מתערב כאשר את הופכת לאדם שמח וחיובי ופתאום מתחילים להגיע לחייך דברים משמחים וחיוביים.
 
זה רק הרצון שלו

כל דבר אחר זה אשליה וסיפור שליטה של האגו. כל מה שקורה במציאות זה רצונו של אלוהים.
 

adam137

New member
אין עוד מלבדו אבל

אף על פי שהמציאות היא באמת רק רצונו של אלוהים יש לאדם אפשרות לנווט את אותו רצון, וזאת על ידי התבטלות האגו שיבין שהכל מאת אלוהים. וזהו רעיון הסוד, להאמין שכח עליון יכול לספק כל חסרוננו.
 
למעלה