תהיות של ערב שבת

מיצו

New member
תהיות של ערב שבת

האם באמת צריך להוציא ברך החוצה? האם היא עויינת? חיפשתי קצת ועליתי על 2 תמונות שלא זכרתי שהיו לי. לא זוכר מי צילם.
 

Asaf-o

New member
אומרים שהברך... הי מעיין : ../images/Emo20.gif

אביזר למדידת המרחק שלך עם הכביש....משמע זוית ההטיה. אנשים רבים מישתמשים ברך כמטרה ולא ככלי עזר. אם היא עוינת או לא מי אני שיחליט. ילה יום שישי הגיע הזמן לצאת לבלות צ´או. אגב מיצו תמונות פצצה. יש קאמ-בק?!
 

סקניה

New member
תודה.אבל זה לא אני...

שלי היה ירוק חלק. מיצו,אולי כדאי שתתבע גם על פגיעת ראש?
לענייננו,הברך. או בעיברית, מקדם ה"פוזה". לעיתים קרובות בעודך מקרב את הברך לכביש ומצפה לשמוע ולהרגיש מגע אספלט, אתה עלול לנסות קצת יותר מדיי ולאבד את הקשר עם האופנוע. במקרה כזה, אכן הברך מזיקה.כבר ראינו לא פעם מופעי אקרובטיקה מרשימים. לזה מתכוונים כשאומרים שהברך הופכת להיות ה"מטרה" במקום ה"אמצעי". ביננו,ברוב הפעמים בהם תתקל בכביש הציבורי,ה"ירידה" לכיוון הברך מזיקה. שימוש נכון בסליידר יהיה בזויות קיצוניות ביותר. הרבה אחרי שסיימת לגרוס את הגשש או "לגמור" את הצמיג.. אז, כשאתה כבר קרוב מאד לקצה יכולת ההטיה,כדאי לשלוף ברך קדימה והצידה. תן לה להחליק קלות על פני האספלט.לגשש. כמה שתהיה עם פתיחה מרשימה יותר של זוית באיזור החשק, תדע שיש לך עוד מרווח להטות.כשתרגיש את הפיירנג בחלקה הפנימי של הרגל, תדע שהשלב הבא המתקרב הוא שיפשוף האגזוז יחד עם המראה והידית...(טכניקה מסובכת שלא הייתי ממליץ לך לנסות..
). כ"משחיז" טרי הייתי מציע לך להתחיל עם הוצאת לחי אחת של הישבן לכיוון הסיבוב ופיסוק מכסמאלי.כך הרגל תשלח הצידה ככל האפשר ותפגוש את ה"שחור" לפני שתגיע לזויות שאהידיות.לאחר שתצבור נסיון ותחסיר מילימטרים מעובי הסליידר, נסה בהדרגתיות לסגור את הפיסוק ולהגדיל את ההטיה.. יאללה ,מיצו. מתי אני זוכה לראות בפעם הראשונה פצצת-אנרגיה-צהובה עם ברך באספלט?
 

מיצו

New member
זה באמת לא אתה, עכשיו שאני מסתכל

יותר טוב. אם זה היית אתה אז הכפפה היתה צריכה להסתיר, לא?
אז אולי זה רני או זדיק? זה נראה לי כמו שישיה, לא? עכשיו בקשר להצעה שלך לגבי הפיסוק: אולי אפשר להקים פה סטארט-אפ חדש. מצמידים גשש גמיש לסליידר בברכים, וכאשר הגשש פוגש את האספלט הוא סוגר מעגל חשמלי שמחובר לשוקר חשמלי שמוצמד לרוכב מתחת לחליפה באזור וועד ההורים. השוקר מתחיל לזפזפ קלות, ואז, כשאתה מאבד את התחושה בביצה הימנית, או-אז אתה יודע בוודאות שהגעת לקצה מגבלות ההטייה של האופנוע שלך. מה אתה אומר? ולמה אני ער בשעה כזו? בקשר לפצצה הצהובה - אני חושב שהיא לעולם לא תשוב להיות צהובה. משהו אחר. אתה מוזמן להעלות רעיונות, כי איזי כבר הדליק אותי על משהו חביב ביותר שאפשר לקבל עליו רמז בהודעה שלו בשרשור הזה. ודבר נוסף, עד כמה שאני יודע (ו- DMX יעיד על כך, הוא רכב מאחורי) מרווח ההטייה ימינה של הבננה נגמר מהר מאוד כשרגלית האמצע מתחילה להשחיז את הכביש. ההטייה שמאלה משופרת מעט, אבל בגלל שכדי להטות שמאלה אני צריך לבוא לגור אצלך, ואין כזה סיכוי שאני ופרויד נישן ביחד באותה מלונה - לא יודע מתי תראה ניצוצות מהסליידרים. יאללה. אני הולך לישון בחזרה. לילה.
 

מיצו

New member
ואגב, מי יודע מה זה?

ומה יקרה לו אחרי שיגמרו לעבוד עליו?
 

Be Izi

New member
../images/Emo79.gifבננה,_פצצת_אנרגיה_צהובה...../images/Emo79.gif

 

איתן כ.

New member
ואני אתעלק על התהיות של מיצו...

ואוסיף תהיות משלי, ללא שום קשר. אתמול בלילה חזרתי לביתי ושלא כהרגלי הייתי עם הפחית. ומה אני מגלה? לראשונה, ב7 השנים שאני גר בשכונה שלי... אין לי חניה ליד הבית! מה זה צריך להיות? זה מעולם לא קרה! אני גר פה בין היתר כי יש חניה בשפע. מה לעשות, כניראה שרמת החיים עולה, ילדים בני 17 מקבלים כבר אוטו... ולי אין חניה ליד הבית. מכיוון שיש לי כוונה לגור שם עוד הרבה שנים המסקנה המתבקשת: ארכב כל חיי על דו"ג. בשביל זה צריך להמשיך להיזהר בכביש, כדי שלעולם לא ארותק לפחית שלא מרצוני. צריך גם לשמור על כושר, לא לעשן, לאכול בריא... כדי שגם בגיל 60 , 70 , 80 אוכל להמשיך לרכב ... רק שלעולם לא יקרה שאצטרך לחפש חניה ליד הבית.
 

יוסי®

New member
מוכרת לי יותר מידי ההרגשה.... וחשוב

לשמור על הבריאות גם בלי קשר לאופנוע, אבל האופנוע מהווה סיבה מספיק חשובה
 

Be Izi

New member
אופנועים_טובים_למעשנים....

מאז_שעברתי_לדו´ג_אני_מעשן_הרבה_פחות,_תשאלו_מה_הקשר? הקשר_הוא_שבפחית,_בפקקים_בדרך_לעבודה_בזמן_השעה,_שעה_וחצי_שהיה לי_לוקח_להגיע,_מרוב_עצבים_הייתי_גומר_חצי_קופסא,_עכשיו_על_הקקנוע_אני לא_יכול_לעשן_אז_אני_מעשן_פחות. מסקנה:אפנועים_טובים_לבריאות_שלך.
 

adam_a

New member
באמת?

אז חבל שלא מספרים את זה לאחד השליחים ברעננה... יש שליח אחד מאוד מבוגר (גיל ה-50) שנוסע כ-ל ה-ז-מ-ן עם סיגריה בפה... אדם
 
למעלה