תהיה

FineSilverMan

New member
תהיה

אם נסתכל על מערכת צירים, כאשר על ציר אחד יש בין גשמי לבין רוחני
ובציר השני בין נהנתנות פיזית, לנהנתנות רוחנית
הייתם מצפים שאחד שהוא רוחני, יהנה וישאף להנות מדברים רוחניים, נכון?
אבל נראה שאחוז הדתיים האדוקים שהם עבי בשר ומעשנים הוא אחוז לא מבוטל...
לנו, החילונים, אלו שלא מאמינים בעולם הבא וכו', הגיוני שנהנה מדברים גשמיים...

לא כך?
 

BW37

New member
מה הקשר ?

מה הקשר בין דת לרוחניות ?
אין שום קשר
כמעט כל הדתיים הם דתיים כי נולדו למשפחות דתיות
זה מסורת ותרבות
אין שום קשר לרוחניות
מיטב עברייני ישראל והעולם דתיים
והרבה אנשים חילונים הם אנשים עמוקים, רוחנים וטובים

יש אנשים דתיים רוחנים ויש אנשים חילונים רוחניים
יש אנשים דתיים רעים, בהמות ועברינים, בדיוק כמו אחרים
נהפוך הוא, עולם הדת מטבעו הוא סגור וחשוך, וכל תחום שהאור לא מגיע אליו הוא מסוכן...
יש יותר עבריני מין ואחרים דתיים, כי לא מגיעים אליהם אנשי החוק
 

poseidon111

Active member
המשפט האחרון שלך הוא גאונות צרופה, אשר אני

משוכנע שמבוססת על תחקיר רציני.
על אותו משקל בדיוק אני אומר שיש יותר קוקסינלים ישראלים
שירדו לניו זילנד מאשר יש בארץ, כי לא מגיעים לשם חמסינים.
 

LdsPdV

New member


 

BW37

New member
ממתי התחלת להגן על ערסים טיפשים ?

חשבתי שאתה צפוני בכל מצפון...
 

LdsPdV

New member


ממתי לצחוק כשמשהו מצחיק אותי זה אומר שאני בא להגן על מישהו ???

אתה קצת מתחיל להזכיר לי את פומה, סתם שתדע...



צפוני בכל מצפון ?
אין לי מושג מדוע הגעת למסקנה הזאת...
גם לא כל כך הבנתי מה אתה מנסה לרמוז.
העיקר שאתה מבין את עצמך (זאת כבר התחלה טובה).
 

puma141

New member
יש לך רגישות רק לדבר אחד,דגש על דבר-

לעצמך :)

השאר אתה פחות קולט.
 

puma141

New member
בהחלט:)


הזלף כמה טיפות ציאניד ישירות לפה-מיד תרגיש הקלה *במקרה שלך*.
 

LdsPdV

New member
פאק, מאיפה אני אשיג עכשיו ציאניד

לא יותר פשוט לחם... ?
 

puma141

New member
למה לחם?

מה קשור? *אתה מתחיל להזכיר לי את פומה*...

*סוז, אני מודעת*
 

puma141

New member
לא זה לא כזה באמת, צל...

סתם ב.....לא יודעת מה אבל לא ברע.
 

צלשלספק

New member
אז את אומרת שמכיוונך הולכת להיות לי שבת

רגועה


כל עוד זה במסגרת הסבבה והנסבל במידה, סבבה. אבל אם חלילה זה יקבל תפנית רעה, חלילה.

תזכרו בבריתות הקדושות שלכם, אפילו תכרתו עוד ועוד בריתות, כן ירבו הרי זה משובח. תסכימו שלא להסכים, וזה בסדר. תסכימו שכל אחד חי במרחב הוירטואלי שלו וזה גם סבבה.

רק שלא יהיה ברע.

סבבבבבבה?
 

puma141

New member
סבבה-לגמרי!

איזה חומץ אתה..אהבתי ת'פוסט שפתחת, שמזמין אליך למפגש.....:)
את הבית הצנוע שלך, ובטח הכייפי........
 
למעלה