תהודת זהות.

FreeFeeling

New member
תהודת זהות.

שלום לכולם שם: בן באור לאום : יהודי הולנדי כמו שכבר שמתם לב יש לי טונה של שגיאות כתיב. אני מאוד מתנצל. אני לא עושה זאת בכוונה. אני דיסלקטי ומסתבר שגם קצת דיסגרפי ולא למדתי את כללי השפה העברית ולכן יש המון שגיאות שאינני יודע לתקן. מידע מעניין ! הידעתם ש: Leonardo da Vinci וPablo Picasso. שתי הציירים המדהימים הללו היו גם דיסלקטים ! בלי קשר לציור Albert Einstein גם היה דיסלקטי. למי שרוצה להבין יותר מה זה הדיסלקציה הזאת אני מצרף שתי כתובות לאתר שמסביר את זה טוב. אולי מישהו\משהיא רוצה להצטרף אלי ולספר גם כמה דברים על עצמו\עצמה זה יכול להיות אחלה. בברכה ובאהבה בן באור
 
אני אצטרף

אם כבר יש ציור משותף- בטח שאני אגבה אותך כאן. שם: נגה עדין מגורים: אי שם בצפון - בירת עמק יזרעאל. לאו: יהודיה ישראלית לא למדתי ציור בחיים וידעתי לצייר עוד לפני שהגעתי למגמת עיצוב+ ציור ששם חידדו לי את הכלים והידע. המממ... אני גם עוסקת בעיצוב גרפי(ותוכלו לראות עבודות שלי גם בפורום עיצוב גרפי). אני מקווה להתחיל שנה הבאה לימודים בבצאלאל או ויצ"ו חיפה במגמת עיצוב גרפי או בשם אחר תקשורת חזותית. אני לא דיסלקטית או דיסגרפית וטוב לי עם זה.
אני מזוהה עם שבלולים ולכן תראו בסיום כמעט כל הודעה שלי את האמוטיקון
. זהו אני חושבת שאלות נוספות יענו בפרטי או כאן... אההה.. יש לי גם יומולדת בסילבסטר או פשוט ב31.12.80 - מחכה ל
 

FreeFeeling

New member
אנחנו לבד פה אאא ../images/Emo10.gif

במיוחד בשבילך ,צילום מלפי שנה שצילמתי. לא כול כך טוב אבל את קבר תביני למה
 
איזה חמוד!!!!

זה נדמה לי או שברקע גם מסתתר סום של מכרסם, סנאי או משהו דומה?! תודה- שמרתי אולי אני אעבוד עליו באיזשהיא צורה.
 
הרי אתם יודעים שאתם לא לבד פה../images/Emo13.gif

אני תמיד איתכם....
התעודת זהות שלי נמצאת אי שם במכתב הפתיחה שלי, לגביך בן החמוד, אתה מוזמן להיכנס לפורום השני שאני מנהלת: הפרעות קשב ולקויי למידה.
אפרת
 
למעלה