לחיות בהרמוניה
New member
תדמיות
כל אחד חושב עלינו דברים אחרים
מה שאנשים חושבים עלינו קשור רק אליהם. כל אחד מצייר לעצמו תדמית אחרת שלנו. (לפי ערכי התנהגות שיש לו, הנסיון שלו בחיים, הרצונות שלו, ועוד). היום שמתי לב שכמעט נלכדתי בתדמית כלשהי של עצמי, שמישהו אחר צייר. בעיניו אני X, וכמעט התנהגתי כפי שהוא מצפה ממני. (ולא רציתי להתנהג בצורה X). מוכר? זה קצת כמו שמישהו מצפה מאיתנו למשהו, ואנו נתנהג לפי מה שהוא מצפה, למרות שאנו לא רוצים להתנהג כך. כיף להרגיש חופשייה
כל אחד חושב עלינו דברים אחרים