תגיד סער......

תגיד סער......

למה שלא תהיה ענייני וזהו... תגי שאתה רוצה עבודה מוכנה בתקשורת בין אישית?? רק תגיד....יש מכירת חיסול אצלי בבית....2 במחיר אחד... במילא אני עוברת דירה ולא בא לי לסחוב את כל הניירת הזאת... תקשיב טוב.........בעצם כולכם.... הנה קצת על ידיים.... רצוי לדבר כשהידיים פתוחות לרווחה...לא עם גב היד. רוב תנועות הידיים הן עם גב היד, דבר שיוצר חיץ בין המתוקשרים, ומרחיק את המסר. תקשורת פתוחה ==== ידיים פתוחות. גב היד - שומרת על הטריטוריה, אין כניסה !! שילוב אצבעות- ``הצריח`` , משמע, אני לא אזוז מעמדתי. ידיים משולבות - חוסר בטחון (רואים את זה נהדר במעלית בתור בסופר ). ידיים מאחורי הגב - עמדת פיקוד, אני מראה שאני חזק, חושף את ליבי אליכם. שילוב ידיים מאחורי הגב - אנטיפטי, אנטגוניזם לאדם שממול. לחיצות ידיים (כמה נפלא לבדוק את זה )... לחיצת יד מערבית - יד העוטפת את כל שורש היד. לחיצת הקרפיון - (הדג מת ), מאפיין אומנים, רופאים, כירורגים, אנשים שחולים במחלות פרקים, אדם חסר חוט שידרה, לא אמין. כוחנות- כף היד עליונה משל השני, כלומר גב היד כלפי מעלה, רצון לשליטה. לחיצת יד חובקת בשילוב יד נוספת- מלא חום ורגש, או - חניקה בשליטה. לחיצת יד בשילוב רגל ימין קדימה- רצון להשתלט. לחיצת יד תוך כדי רכינת הגוף - חום. לחיצת יד + חיבוק הזרוע - לקיחת סמכות. לחיצת יד עם כל היד- אלימים ונוקשים, מאוד מאפיין כפריים שרגילים למרחבים ולטווח נרחב. הצעה - שלוחצים יד, רצוי לשמור שלא לפלוש לטריטוריה של האחר...כלומר.. שאתם באים למשרדו של מישהו, לחצו את ידו בלי רכינת הגוף, הרכינה מעידה על רצונכם לשלוט, זכרו.....אתם בטריטוריה שלו !!! בהמשך......עוד על תנועות ידיים.... מישל (על כמה סגרנו סער?)
 

אמיר.

New member
תגידי מישל...

1. עד כמה זה מדעי ? 2. האם תוכלי להאיר את עיננו בענין `שפת הגוף` הצ`ט/פורום ?
 
אכן מדעי....

מדעי עד כמה שניתן.... נערך על מספר לא מבוטל של קבוצות מיקוד. חוקרים בשם נירנברג (קונוטציה מעט שלילית) וקלריו, חקרו את התופעה... יש באמתחתי מידע נוסף....אשמח לשתף.... סער?? הצק מוכן?. מישל
 
מישל, עסקים עם סער

רק דרכי חמודה.... הוא לא עושה שום דבר בלעדי האישור שלי אני שומרת עליו...
 
פושפושונה.......

הילד רוצה ללמוד..... תני לו בובה... הצ`קים אצלך?? אז תגידי.... ממך אני מקבלת גם שוטף 60..... יום מקסים לך... מישל
 
יקירתי... לא צריך שילמד

חבל על הכסף גם ככה לא יצא ממנו כלום רק עכשיו שלחתי אותו למכון כושר לא רק שלא יצא לי גבר משם הוא מבריז לי עם המאמנת שלו אז תעזרי לי להוריד אותו מהעץ שהוא עלה עליו
 

sahr12

New member
מישל???(רוכן לעברך).....:)להציץ...

אוליי תני לי הסבר... כשאני ניגש למישהי...לוחץ את ידה...אגודלי על כף ידה מלמעלה... ואני רוכן....ונושק על ידה.. מה הניתוח לתופעה זו??? (אני רציני)... תעשי מחיר!
 
סער.....

פושפושית רואה?.?. לא..כי היא מפחידה אותי.....רוכנת מעל שולחן העבודה שלי. רצון לנשק כף יד- מעיד על פתיחות ורצון לתקשורת... ד``א...תופעה זו נקראת....מפגש בין אנשי המערות.... מישל
 

אמיר.

New member
ומה לגבי

מי שלא לוחץ ידים לנשים ? (סתאאאאאאאאאם - יש לך פטור מלענות.....)
 

sahr12

New member
תמיד ידעתי......

שאני איש מערות....:):)P ואם עוד פעם תקראי לי ילד.....תקבלי אבן...:):) אבל תגידי...אני בסדר..רוכן..נושק לכף היד...והצד השני??מה איתו?? אז בי יש פתיחות...ורצון...והיא????איך לנתח את תגובתה??
 
זה כבר שיעור אחר.....

סערונצ`יק........הזמן לרעתך... כל שעובר הזמן.....המחיר עולה....(איך אני פושפושית?) לגבי תגובתה.....רק טיזר קטן.....זה כבר ניתוח בפני עצמו..... רמז - שים לב להבעות פניה, חיוך וכו`, קימוט המצח, עיניים..... מישל
 

sahr12

New member
בוםםםם....טראאאאאחחח....

זה על הסערונציק.....:) עכשיו נמשיך.... את לא יכולה לעצור פה!...תני לי קצת...פרטים...מה אני אמור לראות במצח..בחיוך??..נו!!!! זה חשובבבבב.... האמת שעד היום...כשרכנתי ..ונשקתי על כף היד...לא הסתכלתי על הפנים בכלל (ממזר הילד....)...:)
 
אחחחחח כמה שאני נהנית...

אין כמו המשחק המקדים הארוך.... סבלנות סער....תן להינות......הרי בסוף במילא תסתובב עם הגב... (פוש אפ??? את כאן יקירה??) מישל
 
אני צופה וצפי פגיעה אחותי....

אחיות אחיות עד הגברים שלי לא שסער משהו מיוחד אבל אין לי משהו אחר...
 

patishon

New member
אוף סער יה בער !!!

אם תקשיב למישל אצלה כלום לא מתבשל אם כבר נישקת את ידה ורכנת לעברה עזוב אותה מזיוני שכל עכשיו זה הזמן להסתכל עכשיו תיישיר מבט למכנסים ואני בטוח שאתה לא מחוסן אל תוריד עיניך מהרוכסן אם תחכה למישל ולמשחק המקדים בקצב הזה תעשה מין בבית זקנים נו למה אתה מחכה? עצום עין בלתי מכוונת בהשאירך נימה לבנה. אל המטרה קדימה הסתער...........אש אש אש
 
יא בוגדת....

רצית עזרה?? בחיי שאת חסרת סבלנות.... תני לי לפעול במישור המניפולטיבי שלי... אל דאגה... אני כבר רואה אותו זוחל על 4 לעברך.... ו........בובה...יש לי אחד משלי.... תהני... מישל
 

sahr12

New member
על 6....שש....זוחל......

אני שמח שאתן מסתדרות....:) תשאירו לי קצתתתתתת....תודה..
 
למעלה