מישל בת 33*
New member
תגיד סער......
למה שלא תהיה ענייני וזהו... תגי שאתה רוצה עבודה מוכנה בתקשורת בין אישית?? רק תגיד....יש מכירת חיסול אצלי בבית....2 במחיר אחד... במילא אני עוברת דירה ולא בא לי לסחוב את כל הניירת הזאת... תקשיב טוב.........בעצם כולכם.... הנה קצת על ידיים.... רצוי לדבר כשהידיים פתוחות לרווחה...לא עם גב היד. רוב תנועות הידיים הן עם גב היד, דבר שיוצר חיץ בין המתוקשרים, ומרחיק את המסר. תקשורת פתוחה ==== ידיים פתוחות. גב היד - שומרת על הטריטוריה, אין כניסה !! שילוב אצבעות- ``הצריח`` , משמע, אני לא אזוז מעמדתי. ידיים משולבות - חוסר בטחון (רואים את זה נהדר במעלית בתור בסופר ). ידיים מאחורי הגב - עמדת פיקוד, אני מראה שאני חזק, חושף את ליבי אליכם. שילוב ידיים מאחורי הגב - אנטיפטי, אנטגוניזם לאדם שממול. לחיצות ידיים (כמה נפלא לבדוק את זה )... לחיצת יד מערבית - יד העוטפת את כל שורש היד. לחיצת הקרפיון - (הדג מת ), מאפיין אומנים, רופאים, כירורגים, אנשים שחולים במחלות פרקים, אדם חסר חוט שידרה, לא אמין. כוחנות- כף היד עליונה משל השני, כלומר גב היד כלפי מעלה, רצון לשליטה. לחיצת יד חובקת בשילוב יד נוספת- מלא חום ורגש, או - חניקה בשליטה. לחיצת יד בשילוב רגל ימין קדימה- רצון להשתלט. לחיצת יד תוך כדי רכינת הגוף - חום. לחיצת יד + חיבוק הזרוע - לקיחת סמכות. לחיצת יד עם כל היד- אלימים ונוקשים, מאוד מאפיין כפריים שרגילים למרחבים ולטווח נרחב. הצעה - שלוחצים יד, רצוי לשמור שלא לפלוש לטריטוריה של האחר...כלומר.. שאתם באים למשרדו של מישהו, לחצו את ידו בלי רכינת הגוף, הרכינה מעידה על רצונכם לשלוט, זכרו.....אתם בטריטוריה שלו !!! בהמשך......עוד על תנועות ידיים.... מישל (על כמה סגרנו סער?)
למה שלא תהיה ענייני וזהו... תגי שאתה רוצה עבודה מוכנה בתקשורת בין אישית?? רק תגיד....יש מכירת חיסול אצלי בבית....2 במחיר אחד... במילא אני עוברת דירה ולא בא לי לסחוב את כל הניירת הזאת... תקשיב טוב.........בעצם כולכם.... הנה קצת על ידיים.... רצוי לדבר כשהידיים פתוחות לרווחה...לא עם גב היד. רוב תנועות הידיים הן עם גב היד, דבר שיוצר חיץ בין המתוקשרים, ומרחיק את המסר. תקשורת פתוחה ==== ידיים פתוחות. גב היד - שומרת על הטריטוריה, אין כניסה !! שילוב אצבעות- ``הצריח`` , משמע, אני לא אזוז מעמדתי. ידיים משולבות - חוסר בטחון (רואים את זה נהדר במעלית בתור בסופר ). ידיים מאחורי הגב - עמדת פיקוד, אני מראה שאני חזק, חושף את ליבי אליכם. שילוב ידיים מאחורי הגב - אנטיפטי, אנטגוניזם לאדם שממול. לחיצות ידיים (כמה נפלא לבדוק את זה )... לחיצת יד מערבית - יד העוטפת את כל שורש היד. לחיצת הקרפיון - (הדג מת ), מאפיין אומנים, רופאים, כירורגים, אנשים שחולים במחלות פרקים, אדם חסר חוט שידרה, לא אמין. כוחנות- כף היד עליונה משל השני, כלומר גב היד כלפי מעלה, רצון לשליטה. לחיצת יד חובקת בשילוב יד נוספת- מלא חום ורגש, או - חניקה בשליטה. לחיצת יד בשילוב רגל ימין קדימה- רצון להשתלט. לחיצת יד תוך כדי רכינת הגוף - חום. לחיצת יד + חיבוק הזרוע - לקיחת סמכות. לחיצת יד עם כל היד- אלימים ונוקשים, מאוד מאפיין כפריים שרגילים למרחבים ולטווח נרחב. הצעה - שלוחצים יד, רצוי לשמור שלא לפלוש לטריטוריה של האחר...כלומר.. שאתם באים למשרדו של מישהו, לחצו את ידו בלי רכינת הגוף, הרכינה מעידה על רצונכם לשלוט, זכרו.....אתם בטריטוריה שלו !!! בהמשך......עוד על תנועות ידיים.... מישל (על כמה סגרנו סער?)