זה האמת הסיגנון שלהם Toxcity , SOAD ו Steal.... לדעתי הם נטשו די הרבה מעריצים כשהם שינו ככה סיגנון.. זה חבל... לא שאני אומר שהיפנוטייז ומזמורייז לא טובים, הם מעולים אבל פשוט יותר שקט... לא דומה למה שהם התחילו איתו :\
כמעט כל השינויים בסגנון הוא בגלל ההשתלטות של דארון על הלהקה... אני אישית אוהב גם את הסגנון שלהם עכשיו אבל יותר אהבתי את הקודמים. אבל זה לא משנה כי... סיסטם תמיד ישלטו!!!!