תגידו

TwigTwig

New member
תגידו

למה סיסטם שינו סיגנון? אני מת עליהם אבל במזמורייז והיפנוטייז הם פשוט שינו סגנון! המוזיקה עדיין מעולה אבל הכל יותר שקט... אני מתגעגע לזמני טוקסיטי
 

DARON MALAKIAN

New member
מממ

יותר שקט? אני מרגיש להפך....יש עדיין את השירים השקטים היפים אבל הכל יותר כבד כזה....זה נשמע מצויין ככה לדעתי..
 

ssdd12345

New member
אולי בגלל ש....

toxcity הוא אפשר לומר דיי רועש וגם system of a down ו-STEAL THIS ALBUM ככה שהם החליטו קצת לשנות מקצב אבל כל האלבומים שלהם פשוט אדירים...
 

TwigTwig

New member
זה האמת...

זה האמת הסיגנון שלהם Toxcity , SOAD ו Steal.... לדעתי הם נטשו די הרבה מעריצים כשהם שינו ככה סיגנון.. זה חבל... לא שאני אומר שהיפנוטייז ומזמורייז לא טובים, הם מעולים אבל פשוט יותר שקט... לא דומה למה שהם התחילו איתו :\
 

Mavette

New member
אה

לא הכי שמתי לב לשינוי...אולי בטיפה יותר שקט אבל אי אפשר לומר שלא רועש
 

gcboy

New member
כההה ממש חבל]=

אבל בכל זאת תחשוב הם כבר היזדקנו אפשר לומר... הכל שלהם הישתנה והכל לכל דבר יש סוף... ניראה לי היפנויז זה האחרון שלהם...הם כבר עשו הכול...
 

TwigTwig

New member
לאא

היפנוטייז לא האחרון שלהם! אל תגיד דבר כזה! בעזרת השם הם ימשיכו לעוד אלבום ואחריו עוד אחד
 

gcboy

New member
גם עם הם יוציאו משהו זה יהיה סיסטם

החדש ולא הישן כמו האלבום סיסטם אוף א דאון או סטיל דיס אלבום.... אבל עדיין.... סיסטם רולז!!!!!!!!
 

Mavette

New member
אני מסכימה עם טוויגי!

אל תאמר את זה... הם יוציאו עוד המון דיסקים יפים ונעימים!! וויי
 

TwigTwig

New member
חעחעחע

יפים ונעימים :) אני עדיין מקווה שהם יחזרו למקורות שלהם.. למה שהם התחילו איתו.. toxcity שולט!
 

RoyalWizard

New member
לפי דעתי

היפנוטייז ומזמרייז זה רק בגלל התקופה הקשה שעברה על דארון ואני מקווה שהדיסק הבא בעזרת השם כמו שאומרים יהיה חזק כמו טוקסיסיטי
 

SOADude

New member
הכל בגלל דארון!

כמעט כל השינויים בסגנון הוא בגלל ההשתלטות של דארון על הלהקה... אני אישית אוהב גם את הסגנון שלהם עכשיו אבל יותר אהבתי את הקודמים. אבל זה לא משנה כי... סיסטם תמיד ישלטו!!!!
 
למעלה