תגידו...

תגידו...

חברה טובה אמורה למנות בפנינו כל הזמן את הדברים השליליים??? כאילו... אין מחר?! דברים טובים נעלמים מעיניה?! זה נראה לכם נורמלי? או שרק אני מתעצבנת? נתקלתם בקטע שאתם מדברים עם חבר/ה טוב/ה וכל השיחה אתם שומעים ביקורת נוקבת? תרגעו (חחחחחחחחחחחח) לא עשיתי עם זה כלום בינתיים.. מחכה לתגובות שלכם, אח"כ אשקול צעדיי לפני הכלבת... (שאלתי מקודם אם יש עוגה וקפה... אפילו לא עניתם.. פוי.. חחחחחחחחח)
 
פויי את בעצמך....../images/Emo6.gif

לוקח זמן להכין קפה ועוגה בכלל זה כבר פרוייקט.... ובקשר לשאלה שלך.... תשובה מסוג אחר.... מכירה את התוכנית של דר' פיל
(טיפול פסיכולוי...מול קהל כטוק שואו) תוכנית מצויינת אגב.... באחת התוכניות הוא הביא מישהי שכל החברות שלה מתלוננות שאין ממנה כלום חוץ מביקורת והערות....הוא שטף לה ת'צורה.. הכל נובע מחוסר ביטחון שלה...וזה לא משהו אישי נגדך....בכלל! זה שלה...לגמרי שלה! ופשוט כמו שהיא עושה לך...בשביל להדגים לה תעשי לה בחזרה... או שאם היא מאוד חשובה לך... תדברי איתה בכנות על הבעיה הזאת! מקווה שעזרתי במשו!
 
עוגת גבינה בווקשה../images/Emo70.gif

בכל הצורות ובכל הגדלים...
למרות שהאשמת אותי ב"גניבה" על לא עוול בכפי...
 
זה כבר לא טרי...

אחרת ביותר משעה....חחחחחחחחחחחחחחחחחח קניתי אותה במו ידיי..
תמונה מגוגל אוליי?!....פחחחחחחחחחחחחחחח
 
אז הגבתי לך למה אני לא עניתי

שם בבוקר טוב ועכשיו לענין קשה לענות ככה על שאלה כזו כי כל דבר לגופו אם היא אומרת דברים של טעם שאת חושבת ומפנימה אז זה בסדר בתקופת שטויות שלך אבל אם זה תמיד מעין שיטה, והיא סתם מנפחת לך תראש אז תעירי לה ואולי היא לא ממש חברה?
 
הלו... הלו...

אותה חברה שסיפרתי לכם עליה.. יש לה הרבה מה ללמוד מטאקי! טאקי היא דוגמה לחברה טובה אבל עזבו.. לא מדובר כאן על טאקי.. באמת הייתי רצינית.. סאממק באתי להתייעץ.. לדעתי אין לזה קשר לבטחון עצמי...יש לי ובשפע אבל.. הכל נובע מזה שאני לא רוצה שאגיע אתה לנקודה שהכל יתפוצץ. הילדים שלנו באותם המסגרות...אנחנו גרות באותו המקום.. קצת בעיה! כל שיחה אתה מתחילה ב...למה לא התקשרת..למה לא קנית לי..למה לא הבאת לי.. למה ולמה ולא נגמרת לה הביקורת.. כנראה שהסטטוס התחלף והיא כבר לא חברה טובה? יכול מאוד להיות...
 
לך יש מתוקה שלי

לה אין ועל טאקי אמתי בצחוק כי היא אשה מקסימה לכל הדעות ולא משנה בכלל איך אני קם
 
אגב טאקי....

מישו יודע אופו היא?! ומה זאת אומרת איך אתה קם??????????? (חחחחחחחחחחחחחחחח באמת הייתי רוצה להבין...)
 

טאKילה

New member
מה חשבת שרק אני חברה שלה?!../images/Emo178.gif

פCי ןאני חברות בערך 5 שנים, שתי המשפחות נפגשו שלה ושלי, הקשר אמיץ ומאוד מיוחד, אנחנו יודעות הכל זו על זו, אנחנו יכולות לצעוק זו על זו ויודעות שגם אם כעסנו זה רק בגלל שאנחנו אוהבות זו את זו ורוצות רק את הטוב. לפעמים אנחנו מתיעצות בדברים, אך מעולם לא כפינו דבר זו על זו, יש בנינו נאמנות מאוד כייפית והדדית, בשתי מילים הייתי מגדירה את החברות שלי עם פCיפלורה. "חברה אמיתית" ואני בטוחה שכך גם היא מרגישה כלפיי. אז כפרע הדיון ללא ספק עבורי יחשב לאמהרית, זו לא אני.
 
אין לי ספק

שהיא הרוויחה מתאר לעצמי שגם את כתבתי בצחוק ואולי בטיפשות אבל לפחות קיבלנו תקציר על ההיסטוריה ואם הצתתי זיק של כעס אז איתכן הסליחה אוהב אותך ,חברה
 
למעלה