תגידו....

דניאל....

New member
תגידו....

יש כאן מישהו שאוהב לימונדה?! תרשו לי לנחש... אולי מ....?! אולי י...?! אולי ש..?! אולי ה.?! אולי ו?! אולי /?! או אולי י?! אם מישהו מזהה את עצמו... שיקום (או יותר נכון... שיתעורר! קום כבר יא מסטול!!) והמבין יבין שלכם דניאל..
 

דניאל....

New member
הנה הוא...

הנה הוא שוב התחיל עם השטויות שלו... התעוררת דניאל..?! שלך עצמך..
 

מתוקית.

New member
חחחחחחחחחח דניאל...באמת..

מזל שיש את שאר הדניאלים... חחחח הפיצול כשהוא משתלט אז אין מה לעשות...
סופ"ש קסם ג´ול.. ונ.ב. אני מתה על לימונדה... יש קפואה..?
 
למעלה