תגידו

מורני !

New member
תגידו

אתם בטוחים שהיום מומולדת לבדוייה????? כי לדעתי יש לפחות עוד כמה ימים....
 
זה תלוי מורני.............. לפי איזה לוח שנה מסתכלים.......... יהודי ,לועזי ,צ`רקסי ,דרוזי ,בדואי או באהי.
 

bduya

New member
רני בייב..

קודם כל מה שלומך? דבר שני.. כמו שדני אמר באמת יש לי יומולדת עברית היום.. הלועזי עוד כמה ימים.. וחוצמזה.. אני מתגעגעת!!
 
למעלה