תגידו ??

טאש

New member
תגידו ??

כולכן קיבלתן פניה במסר לגבי תמונות הריון?
 

karenh

New member
אני גם קיבלתי מהדפוקה הזאת

צריך לחסום את מי ששולח כאלה דברים זאת חוצפה וגועל נפש!!!
 

shirka

New member
אני בכלל לא בטוחה שזו דפוקה...

אולי זה דפוק...
מצד שני יתכן והכוונות טהורות, אבל אף פעם אי אפשר לדעת לאן זה יתגלגל...
 

rona25

New member
כן גם אני קיבלתי מסר

למזלי יש לי בעל חמוד ומוכשר שיודע לצלם יפה ואיכותי (רוב התמונות אצלנו בבית הם הגדלות של דברים מהממים שהוא צילם) אז אני סומכת עליו שיתעד את בטני התופחת (בינתיים אנחנו די באדישות ולא ממש מצטלמים)
 
קיבלתי

ודווקא נשמע לי חביב... אני נורא אוהבת תמונות הריון... חוץ מזה מי אמר שהנשים צריכות להיות עירומות לחלוטין? גם כשסתם רואים בטן זה ממש יפה! אני בטוח אהנה להסתכל בגלריה כזו!
 

אפרת12

New member
לא קיבלתי../images/Emo70.gif

והאמת היא שהבטחתי לעצמי פיצוי על אובדן התמונות של החצי הראשון בתמונות "אומנותיות" בחודש שמיני, כך שדוקא הייתי שמחה לקבל אינפורמציה על הנושא. ו-לא - אין לי כוונה לעשות תמונות עירום
 

אור100

New member
אני קיבלתי. עניתי בנימוס שאני לא

מעוניינת. לא נראה לי שיש בעיה עם זה. נשאלה שאלה עניתי תשובה ובזה נסגר הסיפור.
 
למעלה