- יש ללהקה עוד שירים ארוכים ויפים כלומר כמו dry county כיאלו אתם יודעים משו בסגון כזה בערך... לא חייב להיות שיר רעשני או שקט אתם יודעים כזה מה שיש... - האם הלהקה מתכוונת להוציא עוד קליפ מהדיסק החדש שלהם?!? או אולי הם מתכוונים להוציא עוד אלבום?!?
כן, הלהקה (או.... כמו שזה נראה כרגע, ג'ון) עשו כבר קליפ ל Strangers עם ליאן רימס.... ואם תשאל אותי לדעתי יהיו עוד קליפים, לדעתי ל We got it אבל זאת רק דעתי... והדיסק הבא זה דיסק להיטים (כמו קרוסראוד) עם כמה שירים חדשים