Scater Girl
New member
אלוהה אנשים... ../images/Emo41.gif
אהלן, קוראים אותי אביב ואני בת 12 (מקווה שאתם לא גדולים עליי פי 4 או משהו כזה...
) וזה הכוכב שלי
ומפני שראיתי שהתחלתם למצוא לאמוטיקונים שלכם שמות, אני יקרא ל
שלי "כוכבית", מה דעתכם
והשם הראשון שהצלחתי לקלוט כאן זה "תיפש"
(היי
) (צ´או... מחכה לתגובות של "ברוכה הבאה"
)
אהלן, קוראים אותי אביב ואני בת 12 (מקווה שאתם לא גדולים עליי פי 4 או משהו כזה...