תגידו נראה לכם חיוני לקנות

שימילי

New member
תגידו נראה לכם חיוני לקנות

את האמבטיה עם העגלה והסלקל או שמספיק לקנות רק את העגלה וסלקל שנשאר באוטו?
 

uti

New member
רכישת עגלה ושות' זה דבר מאוד אישי

כל אחת/זוג והצרכים שלה/ם.... אני אישית לא מתכוונת לקנות אמבטיה זה נראה לי מסורבל.....
 

רחלילי

New member
בתורמישהי שחלמה בלילות על אמבטיה

וממש הייתי קרובה לרכישתה ובסוף ירדתי מזה יכולה לומר לך שהסיבה שאני ירדתי מזה היא שהפשוש יוולד בקיץ, ולתקופה הזו האמבטיה די מיותרת. ועוד משהו, היא מתאימה לתינוקות עד גיל 6 חודשים ולא יותר. ועוד משהו, אם מדובר על פג, זו אמבטיה מאד מאד יקרה והיא מתאימה רק לדגמים מסויימים שלהם (של עגלות).
 

rnati

New member
דעה של מישהיא עם קצת ניסיון...

אם יהיה לך סלקל שנשאר ועגלה עם אמבטיה תצטרכי להוציא את התינוק מאחד ולהעביר לשני, ואם הוא ישן? לנו יש סלקל שנשלף ועגלה שאפשר להניח בה את הסלקל. בסלקל הנשלף התינוק ממשיך לישון ואת לוקחת אותו לאן שאת רוצה בלי להפריע לו. מעבר לזה - אני כמעט לא נוגעת בעגלה, הרבה יותר נוח מנשא וגם יותר כיף לתינוק שגם ככה רוצה/צריך הרבה חום גוף בהתחלה
 
דווקא עד עכשיו סתם הייתי נעולה

בעקשנות על האמבטיה וכשאני שומעת מכולם כמה זה מיותר לא שמיש מסורבל ולא שווה החלטתי הרגע לרדת מעגלה עם אמבטיה (שיט עכשיו מחדש כל החיפוש והבירורים) יש לכן כמה שמות של עגלות שהולכות עם סלקל שאפשר להרכיב ולשלוף מהעגלה ???? ובמיוחד עם הפתיחה סגירה ביד אחת?
 
מאחר ואת אמורה ללדת לקראת החורף

האמבטיה לא ממש מיותרת.השיקול כאן הוא כספי בעיקר. לי יש עגלה עם אמבטיה שגידלתי בה שני ילדים. נכון שהשימוש הוא רק לכמה חודשים הראשונים, אבל אני באופן אישי התענגתי על כל רגע שהילדים היו ב"אמבטיה" . מה גם שבגיל הזה הם לא ממש מתעוררים אם מעבירים אותם לסלקל. אבל זה מאד אינדוידואלי לכל אחת .
 

נעמולה

New member
אני נגד האמבטיה

כי היא מסורבלת לטעמי ולא מתאימה לילד קיץ. כשחשבתי על זה שגם לה צריך למצוא מקום לאפסון ירדתי מזה מה גם שהעגלות יקרות ולא התאימו לי למה שחיפשתי
 

א פ ר ת1

New member
../images/Emo31.gifאמבטיה

אני אישית לא אוהבת - הבת שלי ילידת קיץ (יולי) - והאמבטיה מאוד חמה לתק' הזאת והיא משמשת בלאו הכי לתק' קצרה - עד גיל 4-5 ח'......עגלה טובה + סלקל בהחלט עושים את העבודה . וגם......העברנו אותה בגיל 8 ח' כבר לטיולון כך שבאמת זה מיותר לדעתי.
 

יונית ש

New member
אני בעד האמבטיה

אומנם אני במיעוט אבל אני למרות שאלד ביולי אקנה אמבטיה רק בצורה כזו הילד יכול לשכב על הבטן בזמן טיול ולהרים את הראש. לילדה הראשונה שלי קניתי עגלה של כמעט 180 מעלות. והיה נפלא אבל היא כל הזמן הייתה על הגב ובגלל שטיילנו המון ובכלל, היא מאוד מאוחר פיתחה את חגורת הכתפיים ולכםגן זחלה והלכה מאוחר והפעם אני יודעת שאין תחילף ל 180 מעלות ישרות. ודווקא ב שלושה החודשים הראשונים כל עוד הילד ער לטייל על הבטן! ואם חם אז פותחים את ה"גג" אני לא הייתי מוותרת. אבל זו רק דעתי
 
סליחה - אבל אני חולקת עלייך !!!!

עגלה היא לא המקום לדעתי לאמן אותם על חגורת הכתפיים . לפרוש שמיכה על הרצפה , לשים דברים שמושכים את העין ולעודד אותם - עוד דקה ועוד דקה , עד שהם מספיק חזקים כדי להרים את הראש גם בעגלה ! עגלה היא לא המקום לאמן אותם על זה . אמא צריכה להיות בפוקוס על הילד שלה כשהוא עושה את ה"אימונים" האלה כי אם ח"וח הוא מתעייף ונוחת עם הראש על הרצפה ?! את עסוקה בטיול?! ליובלי יש חגורת כתפיים מאוד חזקה וזה בגלל שמגיל צעיר נתנו לה "להתאמן" והיא זוחלת כבר מגיל 5 חודשים, אבל בעגלה היא היתה על הגב ןרק בשלבים מאוחרים (3-4 חודשים) השכבתי אותה על הבטן ונתתי לה "מבט אחר על העולם"
אני יודעת שגם בילד הבא ב"ה - אני אעשה בדיוק כך. לא זו הסיבה בשביל עגלת אמבטיה . לדעתי אמבטיה עבר זמנה - פעם זה היה נחוץ כי הרבה הורים היו משכיבים שם את הילד , או מרדימים אותו . היום אני חושבת שגם ככה הבתים קטנים והאבזור לילדים הוא עצום - אז אפשר לוותר על הפרט הזה שאולי תשתמשו בו חודשיים שלושה.
 

sugerbabe1

New member
צודקת- בבני ברק מתים על אמבטיות..

אחרי שחשבתי שאמבטיות זה כבר פסה אתמול במקרה הגעתי למעוז האמבטיות בעגלות בני ברק!!! בחיים לא ראיתי כל כך הרבה עגלות וכולן עם אמבטיות זו נראת לי הסיבה שעוד מיבאים את זה לארץ- עדיף להוציא כסף על דברים יותר שמישים.
 

נעה 25

New member
../images/Emo13.gif אני איתך

גם אני קניתי אמבטיה (ילדתי לפני שבועיים) ואני ממש לא מתחרטת אפילו שאוטוטו קיץ. ככה עדי שוכבת ב-180 מעלות באמת, וגם תלמד להרים את הראש שהיא על הבטן. אצלי זו ילדה ראשונה ולכן ישנו גם השיקול שהאמבטיה תשמש גם את הילדים הבאים.
 
אנחנו בהזמנת הלידה...

הזמנו גם אמבטיה וגם סלקל נשלף! האמבטיה-מהסיבה שיהיה לי יותר נוח שתהיה לידי הילדה-ורק עגלה עם אמבטיה תיכנס לחדר שינה שלנו, כמו כן ישנה אפשרות באמבטיה הזו שרכשנו לפתוח מלמטה שתי רגליות ולהניח רק אותה כמו עריסה קטנה, שזה יעיל בעבורינו בביקורים מחוץ לבית... הסלקל-ראיתי שאחותי השתמשה בו רבות עם הילד שלה, כשהיה נרדם בנסיעה(וזה מה שקורה בדרך כלל)היא היתה לוקחת אותו עם הסלקל ומבלי להעירו, מתקינה אותו לבסיס העגלה...
 

shopikan

New member
ממליצה לך לרכוש עגלות לתינוקות גמישות וקלות לקיפול וסחיבות. כל פעולה שאת עושה עם התינוקות על ידיים חייב להיות זהיר, אם את בוחרת עגלה קלה לקיפול, לא רק שאת מאפשרת יותר תשומת לתינוק אלא שגם את לא פוגעת את הגב ואת הידיים שלך.
 

זהר85

New member
אני רק אוסיף שסלקל הוא ממש לא תחליף לאמבטיה, כי המנח של התינוק לא מומלץ בכלל.
לא סתם אומרים לא להשאיר תינוק מעל 40 דקות בסלקל...
מכאן, כל אחת עם ההרגלים שלה...
אישית, יש לי אמטביה ששימשה אותי עד גיל כמעט 7 חודשים ותשמש אותי שוב. נראה לי השקעה הגיונית ביחס לתקופה כזו עבור שני ילדים.
 
למעלה