תגידו מה עושים?

גמדונית

New member
תגידו מה עושים?

הבטחתי לבדוק לחבר בלי אינטרנט- איך ואיפה אפשר למכור את אוסף הוויסקי שלו אוסף עתיק מאוד חלקם בקבוקים בני 100 שנה והוא אינו יודע איך להעריך את עלותם והיכן למכור - תודה
 
אפשר לפנות במסר אישי

לטל גל כהן, שמנהל את פורום "יין ואלכוהול" בנענע, ולהגיד שאריק, מפורום אספנות בתפוז שלח אתכם. טל הוא אחד המבינים הגדולים ביותר באלכוהול בישראל, וכיוון שאינו סוחר יוכל לתת הערכה ויעוץ אובייקטיביים. פרט לכך, הוא נחמד, וישר (אחרת הוא לא יכול היה להיות חבר שלי, לא?)
 
למעלה