אפשר לפנות במסר אישי
לטל גל כהן, שמנהל את פורום "יין ואלכוהול" בנענע, ולהגיד שאריק, מפורום אספנות בתפוז שלח אתכם. טל הוא אחד המבינים הגדולים ביותר באלכוהול בישראל, וכיוון שאינו סוחר יוכל לתת הערכה ויעוץ אובייקטיביים. פרט לכך, הוא נחמד, וישר (אחרת הוא לא יכול היה להיות חבר שלי, לא?)